Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

XflooortjeX schreef:Ik woon in eindhoven de naam zegt het al het is overal verweg en je hebt er 0 verzorgpony's! en nu kan ik alleen rijden 7 KM verderop dus daar ga ik niet vaak heen !
En als iemand in eindhoven een verzorgster zoektdan vinden ze me te jong terwijl ze niks van me weten!
En nu rij ik op een pittige pony maar die is dus 7 km verderop dus dat wordt nooit iets!
XflooortjeX schreef:dat ik 10 jaar bent betekent niet dat ik niets weet hoor!
XflooortjeX schreef:Sry hoor maar ik weet ook wel hoe vaak ik kan rijden hoe ik moet verzorgen en hoe duur het is!
JoyCiej007 schreef:XflooortjeX schreef:dat ik 10 jaar bent betekent niet dat ik niets weet hoor!
Nee, maar dat betekent wel dat je blijkbaar nog zo jong en naief bent om serieus te denken dat je een shet kan kopen 'omdat dat zo goedkoop is', en die dan houden in je achtertuin.
Dat kan niet zomaar, zoals al eerder gezegd. Daarbij kun je dan misschien maar een jaartje of 1 a 2 er op blijven rijden, áls je er al op kan rijden. Je bent of wordt al snel te groot/lang/zwaar om op een shet te kunnen rijden.
Daarbij heb je áltijd bijkomende kosten, zoals bij ieder paard, aan voer, hoefsmid, entingen en onverwachtse DA kosten. Als je shet eens ziek wordt krijg je heus geen korting omdat het toevallig een kleinere pony is..... hoefsmid ben je ook zo 25 tot 50 euro per keer kwijt.

XflooortjeX schreef:Sry hoor maar ik weet ook wel hoe vaak ik kan rijden hoe ik moet verzorgen en hoe duur het is!