Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jolliegirl schreef:laat de merrie maar naar jou komen.
maar gaan fokken emt niet goedgekeurde hengsten zou ik zoiezo niet doen. Weet niet of dit telt in jouw geval..
Ik zou eht zeker neit om eht geld doen......
Sappos schreef:Waarom niet? Omdat er al genoeg troep op de markt is? Wat kan jouw niet goedgekeurde hengst toevoegen aan dieren?
Als het je niet om het geld ging zou je het niet moeten doen totdat hij, als dat mogelijk is, goedgekeurd wordt.

Sappos schreef:Waarom niet? Omdat er al genoeg troep op de markt is? Wat kan jouw niet goedgekeurde hengst toevoegen aan dieren?
Als het je niet om het geld ging zou je het niet moeten doen totdat hij, als dat mogelijk is, goedgekeurd wordt.

Binky_Zephyr schreef:Sappos schreef:Waarom niet? Omdat er al genoeg troep op de markt is? Wat kan jouw niet goedgekeurde hengst toevoegen aan dieren?
dit hoef ik eigelijk niet te horen
deze meneer wil mijn shet graag op zijn merries !
Nee dan nog liever als maagd het graf in...
arm ding

Binky_Zephyr schreef:hij wilt graag pony`s van zijn eigen merrie`s .. nouja goed al hij dat wil .. hier hebben wij toch niet mee te maken ..
waarom zou hij niet 4 jaar willen wachten ? hij heeft tenslotte genoeg plek om er 6 te houden ...