[H] [nrps/arabier] Merrie V. Whinny Jackson

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jasterina

Re: [H] [nrps/arabier] Merrie V. Whinny Jackson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 19:28

Paddox kende ik ook al ja , heb hem al eens op keuringen gezien. Maar wist niet dat ze deze hengst bedoelde. Paddox vind ik zelf ook kwa uitstraling niks,
Dreamcatcher vind ik een erg leuke hengst, goede cijfer voor gangen en karakter,
nou zou ik graag nog willen weten ofdat die een beetje groot doorfokt of niet?
Dankje voor je reactie!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:05

Rubiquil zal dan wel wat ruglengte toevoegen aan je merrie. Mijn Rubiquilmerrie heeft een Dreamcatcher veulen gehad en tot dit najaar heeft dat bij ons gelogeerd. Op een periode van 8 maanden na dan. Super bewegen, braaf karakter en zeer leergierig. Alleen had het bij de geboorte last van x-benen. Wij dachten eerst dat dit kwam door de ligging in de baarmoeder maar schijnbaar komt dit van Dreamcatcher voort. Dit is helemaal goed gekomen en tegen de tijd dat ze 3 maanden was stond ze kaarsrecht op de benen.

Jasterina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 18:01

Dan weet ik weer niet of dat ik dat met dreamcatcher aandurf..
dankje voor je reactie

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 00:58

Als je voor een cool karakter gaat zou ik als ik jou was uit de buurt blijven van de Gribaldi's, Krack C's en de Jazz's... Ken er een paar en hoor er verschillende verhalen over, schijnen behoorlijke heethoofden te zijn.
Verder ben ik een enorme fan van Oscar en zijn zoon Uphill...Bij ons op stal staat een Oscar merrie van 3, met een geweldig achterbeen gebruik ;)