Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

CindyUniek schreef:maar ik verwacht niet dat er een bonte uitkomt als ik er gewoon een goede (effen) hengst op zet
en wat mark ook zegt 'áls er dan een bonte uitkomt, is ie gelijk een stuk meer waard'
dus ik fok niet voor het 'bonte'
ik wil gewoon een mooie combinatie
) gem schreef:CindyUniek schreef:maar ik verwacht niet dat er een bonte uitkomt als ik er gewoon een goede (effen) hengst op zet
en wat mark ook zegt 'áls er dan een bonte uitkomt, is ie gelijk een stuk meer waard'
dus ik fok niet voor het 'bonte'
ik wil gewoon een mooie combinatie
Je houdt, met welke hengst dan ook, een kans van minimaal 50 % dat er een bonte uitkomt. (Overigens, als je een schimmelhengst kiest, heb je ook nog een kans van 50 % dat je over je effengekleurde of bontgekeurde veulen een schimmeljas krijgt)

HB07 schreef:Trouwens die Texas is haar zoon toch niet!
janderegelaa schreef:Haar halfzus Lamoro ( v. Gentleman ) is de moeder van het internationale Springpaard Pandour ( v. Kenwood ). Haar andere zoon Texas ( v. Peter Pan ) is Z2 springen.
janderegelaa schreef:janderegelaa schreef:Haar halfzus Lamoro ( v. Gentleman ) is de moeder van het internationale Springpaard Pandour ( v. Kenwood ). Haar andere zoon Texas ( v. Peter Pan ) is Z2 springen.
Er staat toch ook dat de moeder van Texas Lamoro is!?
Dat ik zoon heb gezegd is mijn schuld maar wie gaat er nou van uit dat je een merrie Texas noemt
Er zo maar van uit gaan dat texas wel een hengst/ruin zal zijn is wel erg kort door de bocht. Zeker wanneer je het een en ander hebt uitgezocht over de merrielijn wat u zeker hebt gedaan. Verder zijn er toch echt wel meerdere merries met de naam texasCitaat:
Citaat: