Appaloosa stamboek vreselijk traag?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 15:30

Charaz schreef:
Ik zou het zonde vinden om een pony die NAS ouders heeft enkel bij het NMPRS te registreren.

daarom wil ik ook alles bij nas hebben tenmisnste van tammara en haar veulen ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:11

Neonlight schreef:
Die zouden wel kunnen zeggen welke bak we tot de beschikking hebben, maar de NAS maakt zelf altijd een voorring in de bak, en dat bepaald de maat.

Als mijn kur dus voor geen meter meer klopt dan weten jullie waarom :P
*mooi excuus ;) *

tyfoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:03

Omdat we het hier toch over het appaloosa stamboek hebben ( ga ik hier toch even een schop geven in dit topic) Dit mede doordat ikzelf met het grote vraag zit, en vermits het Belgische en het Nederlandse afvaardiging van het appaloosa stamboek (APHC) mij hier op mails niet reageren. Kunnen de andere bokt leden me misschien helpen. Ikzelf ben in het bezit van een APHC appaloosa, deze heeft zijn stamboekpapier , maar een stamboekloos paspoort aangezien de appaloosa niet erkend is in belgie. (en dus eerst gepoogd om me in contact te stellen met de nederlandse collegas waar deze wel paspoorten afgeven voor deze paarden met stamboom vermelding. Nu mijn grote kwisvraag : is het normaal dat stamboek afvaardiging van de appaloosa niet reageren op mails voor informatie over hoe dit dient te gebeuren.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:09

Het gaat in dit geval om het Nederlandse Appaloosa Stamboek (NAS) en niet om de APHC. ;)