Kijk maar uit, anders bel ik je voor alle wedstrijden op...
Schrijvers kom ik altijd tekort, ringmeester kan ik ook altijd wel gebruiken en op termijn zou iemand die een uurtje secretariaat wil draaien ook leuk zijn, dan kan ik zelf ook eens meedoen.
Als jullie Moravita vragen voor de clinic dan kom ik zeker!
Gilbey
Geplaatst: 09-12-09 12:08
Ik lees het nu pas en zie dat de datum al bekent is. Jammer maar helaas, dat weekend ga ik naar Duitsland om mee te doen aan een clinic "TREC voor gevorderden", om voor te bereiden voor de EK kwalifikatie en EK in Oostenrijk. Wel balen maar ik moet toch echt kiezen. Zal aan jullie denken.
De meeste bekendere ruiters die ik nu weet zitten tussen de 40 en 80 euro per combinatie. Ik weet niet in hoeverre de tinkerliefhebbers dit er voor over hebben. Ik persoonlijk wel, maar ik kan niet in iemand anders portomonnee kijken natuurlijk...
Lotje, Diederik, Bartels, Eddie de Wolff van Westenrode. Heb ze niet allemaal persoonlijk gesproken, maar geïnformeerd bij mensen die zelf ook een clinic met hun hadden georganiseerd. Er zijn er ook die je voor een dag betaald, onafhankelijk van het aantal combinaties, dan heb je van 9 tot 4 voor zo'n 500 - 600 euro ex reiskosten.
milou_darby
Geplaatst: 13-12-09 00:35
80 euro vind ik teveell.. 40 euro vind ik een stuk leuker bedrag
met 40 euro per combinatie zit ik wel een beetje op wat ik er maximaal aan uit wil geven.
Dan wel graag de proefjes zo ver mogelijk (qua tijd) van de clinic vandaan. Dan kan hij tussendoor uitrusten, leuke zou zijn als je eerst je clinic kan doen en dan smiddags je proefje bijvoorbeeld. Is dat wat?
Dank voor al jullie reacties weer. De preciese indeling weet ik nog niet. Wel dat de dressuurproeven sowieso 's morgens zijn ivm de tijd en andere activiteiten. Wanneer dan precies de rest is weet ik dus nog niet, hangt van het aantal inschrijvingen ook af.