Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ricoh schreef:Omdar hij in Amerika staat. De eigenaresse van mn VZ is gevraagd om het paard erdoor te laten insemineren, al moet ie dan wel op het station komen, omdat er zo zuinig gedaan moet worden. Er zijn er nog maar een paar die erdoor gedekt kunnen worden.
sarabande"]
[quote="ricoh schreef:Omdar hij in Amerika staat. De eigenaresse van mn VZ is gevraagd om het paard erdoor te laten insemineren, al moet ie dan wel op het station komen, omdat er zo zuinig gedaan moet worden. Er zijn er nog maar een paar die erdoor gedekt kunnen worden.
Loucky schreef:Sperma van EVA positieve hengsten die in het buitenland staan ,mag niet ingevoerd worden in landen van de EEG, ook niet in Zwitserland.
Kijk maar even op de website van het NA/WPN : www NA/WPN.org Daar staat heel wat informatie op, eveneens op de website van Ironspringfarm.
_Rick schreef:Citaat:Je kan niet van een jury, noch de fokkers die die veulens gezien hebben, verwachten dat ze in de toekomst kunnen kijken.
Mag jij mij vertellen wat dan nog de waarde is van de afstammelingenkeuring als ik dat zo lees ?? Wat dat betreft ben ik het deels wel met franske eens.