geweldige foto's Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geweldige foto's Sientje schreef:aerdenhout1 schreef:Maar gaan jullie vreemd??Wat doet die grote zwarte tussen je IJslanders??
Die is van ons dinnetje Daffie. Het idee was dat Idske, als 'wijze' oudere merrie, zou helpen de veulies op te voeden, maar helaas... dat lijkt vooralsnog in hoge mate aan het mislukken te zijn.
Nee..zo te zien voed het veulen de grote zwarte op!!

EricPrast schreef:Cassidy schreef:Ik ga er van uit dat het halster even is omgegaan voor de foto? Als je de clip onder de kaak niet vastmaakt ben je het halster namelijk op het land in no-time kwijt!
En ik me maar afvragen wáár dat extra riempje nou voor was...
![]()
![]()
tja... waar zou je zijn zonder Bokt?_Antikana_ schreef:Binnenkort kan je haar vragen om je hoofdstel te komen brengen, hoef je zelf niet meer te lopen
jokari schreef:die zwarte moet de veulens opvoeden ?? Volgens mij moet die zwarte lijdzaam het geduvel van de kleintjes ondergaan ja.
koenlover schreef:En die grote staat zich volgens mij echt wel heel hard af te vragen of ze het nou leuk moet vinden
Sandravm schreef:Wat is de afstamming van de zwarte?