rijden, mennen, longeren enzo, eigelijk wat een grote pony meestal ook doet
eef_paardjes
Geplaatst: 03-12-09 16:45
Rijden, longeren, wandelen, poetsen, troetelen, voeren enz... En wat skip met mij doet: De bak door vliegen, mij begroeten (en soms heel boos maken ) Ojaa! En niet te vergeten samen stil staan voor een modderpoel omdat we geen vieze Voeten en hoefjes willen
Puchje
Geplaatst: 03-12-09 16:48
Met mijn jaarling doe ik 1x in de week 5 minuutjes grondwerk. Verder poetsen, hoefjes uitkrabben, knuffelen en opvoeden.
Als hij 2 is, gaan we lekker wandelen en dan fietsen, 2x per week, 10 minuutjes.
Dressuurgereden door een (hele kleine ) vrouw, af en toe kleine kindjes rondrijden, mennen, vrijheidsdressuur, knuffelen, fietsen, longeren, en verder natuurlijk gewoon poetsen en liefde geven.
Ik men met die van mij in enkel en 2-span. Ik longeer ze en ik gooi ze vaak even los in de bak, dan gaan ze even lekker uit hun dak of ik leg een balkje neer en dan vrij springen.
E_Nalanta
Geplaatst: 05-12-09 22:09
Wandelen, actief vrijheidsdressuur en vertroetelen
Oké Laat ik hier ook eens een lijstje plaatsen, Wat ik met m'n verzorgshetterd doe (Ik kom er helaas niet dagelijks, maar wekelijks:S)
-Heel af en toe rijden -wandelen -knuffelen/borstelen ed (wat hij voor even wel leuk ivnd. maar niet te lang, Je moet wel een stoere macho blijven natuurlijk) -Wil gaan beginnen met Grondwerk/vrijheidsdressuur
Vrijheidsdressuur Vrijspringen Longeren Lange lijnen Fietsen Mennen - sleeën in de winter Wandelen Af en toe een kindje dragen Penny doen en tutten Spelletjes (voetbal, tussen balkjes lopen, over/onder een zeil etc)
Tjah.. wat doe je niet met een Shet?
bento1
Geplaatst: 19-12-09 11:38
verwennen ....
die van ons staat momenteel op non actief door ziekte dochtertje..
maar doerakje vind een lui leventje ook wel lekker
mijn shet komt de 29e terug .. en dan ga ik weer beginnen met de lange lijnen .. gewoon lekker wandelen .. longeren, vrijspingen en ga zo maar door
Hobbus
Geplaatst: 22-12-09 15:55
ik rij op mijn shet en ik neem hem ook aan de fiets mee. En ik verzorg hem ook en ik ga 3 keer in de week naar hobje (de shet). En soms schiet ik een foto
Tancreda4
Geplaatst: 28-12-09 21:34
Mijn shetje was voornamelijk therapeutisch materiaal voor mijn grote paard Maar een shetje alleen een shetje laten zijn op het land ben ik geen persoon voor, dus binnen no time verkeersmak gemaakt en in het tuigje beleerd. Ik wandel met haar aan de hand, aan de lange lijnen (voor mij uit sturen), als handpaardje gaat ze mee op staprit met mijn grote, ze staat voor een karretje en verder is ze opvoedmoeder van een jaarling paard momenteel ook
Wilde er een verzorgster voor, maar kon ik niet echt vinden. Mijn vriendin verzorgd haar nu af en toe, en die doet dezeflde dingen met haar.
Verder gebruikt de boer haar ook voor de kleinkinderen, maar ze moet eerst nog zadelmak gemaakt worden. Maar dat gaat goed, ze houd inmiddels de hond al op haar rug
Mijn shetje word 2 keer in de week bereden, gelongeerd, er word mee gefietst en mee gewandeld
E_Nalanta
Geplaatst: 28-12-09 22:24
Wat doen er voor vrijheidsdressuur
wendyP
Geplaatst: 04-01-10 21:14
met me ene shet(grote maatvolgensmij iets van 1.3 meter) doen we alles rijden poetsen wandelen en longeren en de andee dat is een mini daarwandelen we mee enz. offfvoordelol opzitten maar niet rijden hoor:P
Ann_Pam
Geplaatst: 05-01-10 21:23
wandelen, springen, fietsen, lange lijnen, longeren, zusje rijd er zo afentoe op.
Met de éne doe ik; Longeren, Lange lijnen, Wandelen, vrijspringen, losgooien, knuffelen, uren lange poetsen, en ik zoek er een ruitertje voor!
met de andere doe ik; Wandelen, en poetsen en knuffelen aangezien die nog maar 1 is.
en met de laatste doe ik ; longeren, losgooien, vrijspringen, wandelen, poetsen, knuffelen etc.
keona
Geplaatst: 31-10-10 09:38
ik heb mijn shetjes niet meer.de merrie van 20jr werd verzorgd door een meisje en ook af en toe bereden deze pony was bom proof en super lief voor kids.het hengstje van 5jr deed ik mennen mee