Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Equidea schreef:poesnoes schreef:Mijn eerst paard was ook een samber. Super paard in de omgang en met rijden. Ik heb hem gereden tot de Z2 en daarna verkocht naar engeland waar hij het goed doet.
He dat is precies de mijne, maar dan in een andere kleur.
Precies dat hoofdje!
.
aangezien hij alteid zo mooi glanst en zijn temeperament. wat nie talteid leuk is naar een half uur denkt ie dat ie klaar is aangezien zijn eigenaar dat alteid heeft gedaan en bij mij moet ie een heel uur en dan dan ie nog wl wat bokkig worden:( maar verder een schat van een beest hoed heel veel van eten en poesten
en hij lijkt zo veel ove die andere zwart samber dat het gewoon eng is
verder vind hij dressuur supper en haat ie springen boven de 60 cm dan vind het het te hoog worden en springt ie er gewoon door heen !!! en aangezien ik dat wil voorkomen houd ik het maar laag.
Allebei zijn ze ontzettend veelzijdig, dressuur is het sterkste punt, cross het leukste (helaas heeft de merrie erg slechte benen geërft uit de moederkant, dus dat zit er niet meer in, ruin daarentegen vind het geweldig!).
).