Welke hengst zouden jullie kiezen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Welke hengst zouden jullie nemen?

Saros Van 't Gestelhof
16 (47%)
Warkant Van 't Gestelhof
18 (52%)

Totaal aantal stemmen: 34

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 12:33

[quote="Zannekin"]België is altijd veel opener geweest, en na het betalen van een extra bedrag is er niks meer aan de hand. [\quote]

Gelukkig zijn er binnen het KWPN hier regels voor en die gelden voor aanleg tot het leveren van sportprestaties en voldoen aan gezondheidseisen.
Dat heeft niets met open of gesloten te maken, maar alles met het overzichtelijk houden van de kwaliteit van je stamboek.

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:04

sarabande schreef:
Dat heeft niets met open of gesloten te maken, maar alles met het overzichtelijk houden van de kwaliteit van je stamboek.

Met open en gesloten bedoel ik gewoon dat een veulen van een buitenlandse hengst bij BWP wél onmiddellijk in het hoofdstamboek komt terwijl dat bij KWPN niet het geval is, meer niet.

Jokky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:54

Ik zou ut nie weten maar ik heb toch maar op Saros gestemd want dat vond ik een mooiere naam Haha! Ik ken ze allebei nie namelijk Haha!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 19:15

YuriDeGrave schreef:
Hey Chantal,
ik zou graag een dressuurgefokt veulen en moet wel bruin of zwart zijn, vos ben ik zelf niet zo voor en schimmel ook niet zo.
Deze hengsten (Saros en Warkant) zijn maar twee van de hengsten die ik in gedachten heb.
Negro *LOL*
OO Seven *LOL*
Donnerschlag *LOL*
Gribaldi *LOL*
En Warkant
En Saros dan ook nog
heb ik allemaal wel in mijn gedachten, hebben jullie misschien nog voorstellen voor mijn merrie?:D
xxxx

Ik wil best wel wat "advies"geven maar dan ga je toch een hele andere richting uit qua hengsten als waar dat jij nou aan denkt. Dressuur gericht lijkt mij een goede optie.

Verder kijk ik ook niet naar kleur.