Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ook nog eens 2 snijtanden die vervelend deden, dus die moesten er ook uit
Haken had hij dan weer niet, hij slijt nu netjes af. Klein beetje scherpe randjes weggeveild.
Dus als ik een keer twijfel kijkt ze haar voor de zekerheid even na
In de 1ste jaren was er wel wat werk nodig, maar ze blijft nu mooie nette tanden houden
ukkiepuk schreef:Zorro moest vandaag naar de tandarts. Helaas zaten er 2 kiezen los, dus die moesten eruiten ook nog eens 2 snijtanden die vervelend deden, dus die moesten er ook uit
![]()
Haken had hij dan weer niet, hij slijt nu netjes af. Klein beetje scherpe randjes weggeveild.
Ik merkte helemaal niets aan hem, hij at goed (ook hooi en gras) en met bit ook geen problemen gehad. De snijtanden zagen er aan de buitenkant goed uit, maar onder het tandvlees helemaal ontstoken, in zijn rechter ondertand had hij zelfs pus. Zorro is vorig jaar voor het laatst gecontroleerd en toen was er niets aan de hand.
Had het er nog even met de TA over. Zij heeft steeds meer shetten en mini's te behandelen en merkt dat deze pony's vaak de meeste gebitsproblemen hebben.
superwoman schreef:phoe zeg, pittige behandeling..
Bijzar hé dat sommige niks laten merken..
Vervelende ervaring/conclusie voor die tandarts. Dan lopen er nog héél veel rond met tand/mond-problemen
ukkiepuk schreef:Mijn ervaring is dat shetlanders keihard zijn en vaak doorlopen met pijn zonder iets aan te geven, voor mij een goede reden om preventief te werk te gaan.