Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Rick schreef:Klinisch is veel belangrijker dan foto's vind ik. Op de foto's worden weinig paarden kreupel.
Pipo"]
[quote="Kleintje schreef:Had overigens ook gehoord dat heel veel nakomelingen van Krack C niet correct lopen. Veel telgang. Weet niet of dit echt zo is.
Pipo"]
[quote="Kleintje schreef:Had overigens ook gehoord dat heel veel nakomelingen van Krack C niet correct lopen. Veel telgang. Weet niet of dit echt zo is.
Citaat:Geef je adres eens Rick dan weten de mensen waar ze hun paarden met hoefkatrol, ocd en andere niet zichtbare afwijkingen kunnen slijten.
Citaat:Ik ben het niet met je eens Rick, jonge paarden die zo de wei uit komen zijn vaak klinisch 100%, als je daar een paar maanden mee aan het werk gaat, dan komen de gebreken eruit, en vaak zijn die terug te zien op de foto!!
Citaat:Rick, een paard laat je een paar dagen op het hok staan, je geeft dat dier hoogwaardig voer, en door de frissigheid loopt hij zo door de buigproef heen!! Dus wat dat betreft vertrouw ik daar niet zo op, heb dit teveel bij handelaren gezien.
Anoukie schreef:Mijn Havidoff merrie heeft ook OCD helaas, alleen om er zo licht over te praten dat je er met een operatie vanaf bent: jammer maar helaas, dus niet!
Ik zal dus voortaan als ik een paard koop wel vragen om een rontgen rapport,... 1 x mijn neus zo pijnlijk stoten is genoeg. Het ergste vind ik het nog wel voor mijn paardje zelf...
_Rick schreef:Klinisch is veel belangrijker dan foto's vind ik. Op de foto's worden weinig paarden kreupel.