Haflingerhengst Admiral (+ foto)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 13:03

Citaat:
Even tussen haakjes hij is nog geen 25 of 26 jaar hoor. Hij is geboren op 3 maart 1981, dus hij is nu 23 jaar. Hij dekt nog steeds voor zover ik weet, maar alleen bij de fokker die hem heeft staan. Hij dekt niet meer voor particulieren helaas.

Als dat zo is dekt hij dus helemaal niet meer. Cees heeft zijn paarden vorig jaar namelijk helemaal niet laten dekken. En gaat dat waarschijnlijk dit jaar ook niet doen, omdat hij vind dat hij te veel paarden heeft. Het is volgens mij dus andersom. Geen eigen paarden, wel particulieren. Dat hij 23 is klopt ja. Had even geen zin om het papier op te zoeken, dus heb ik even uit mijn hoofd gegokt.

YouKnowWho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 18:50

Mystica schreef:
In Bellingwolde. Oude laan 14. Fokkerij Imladris. Is hij geboren en is er nog steeds. Zijn moeder Caresse trouwens ook.

Oké thanks!! Weet jij btw welke hengsten er nog meer staan?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 08:51

Watson Imladris. Een op de laatste keuring ggk 3 jarige hengst van Wirbelboë. Alcantara stond er ok, maar die heeft hij anderhalf jaar terug verkocht.

andor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:02

Dat kan ook wat mystica zegt. Ik heb het alleen maar via via gehoord.
Ik krijg als het goed is van de vorige eigenaar van Andor noig een video waar Altjo op staat. Ik ben erg benieuwd want ik heb hem alleen maar op foto's gezien.

Groetjes, Andor

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:15

Ik heb hem vaak gelongeerd en gepoetst. Haha! Nou ben ik trots Haha!

YouKnowWho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 19:10

Mystica schreef:
Ik heb hem vaak gelongeerd en gepoetst. Haha! Nou ben ik trots Haha!

En ik jaloers! Kwijl Is het een lief paard? Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben maar ik vind het zo'n leuk beest!

Groetjes Denise

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:06

Hij is heel lief en super betrouwbaar. Toen kitty de dochter van cees nog klein was mochten de kinderen op haar verjaardags feestje altijd een rondje op altjo. Haha!