Munnie schreef:Pharagirlke. Nou gelukkig snap je het nu ook een beetjeEn ik wil gewoon een heerlijk paardje waar ik alles mee kan en alvast een vervanger voor als mijn moppie oud is die is ook niet meer de jongste helaas.... 12 jaar dus veulen volgend jaar kopen met 4 wil ik denk ik beginnen met rijden. Dus lekker jong laten een hele tijd en dan is die van mij ook al 17 jaar.
Maar kan altijd ja dat ze wit worden maar wel te verwachten met schimmel ouders
Ik weet niet wat voor paard jij nu hebt, maar wij hebben een merrie die aankomend jaar 18 wordt en die is nog héél fanatiek! Dus leeftijd zegt ook niet alles. Als ik jou was zou ik gewoon volgend jaar de advertenties in de gaten houden of contact met een aantal fokkers opnemen. Die kennen vaak de moeder- en vaderlijnen en dan kun je misschien makkelijker volgens je lijstje zoeken.
En ik wil gewoon een heerlijk paardje waar ik alles mee kan en alvast een vervanger voor als mijn moppie oud is die is ook niet meer de jongste helaas.... 12 jaar dus veulen volgend jaar kopen met 4 wil ik denk ik beginnen met rijden. Dus lekker jong laten een hele tijd en dan is die van mij ook al 17 jaar.
) voldoet!
dus waarsch. 1 uit een contango moeder, geeft vaak grote beesten met massa en ge wel dige karakters. velen lopen zeer succesvol in de dressuursport, maar ken er genoeg die zeker een nette sprong kunnen maken en als je een veulen met springafstamming erop hebt zou het volgens mij goed moeten komen met je eisen
Nu zit je trouwens qua prijs wel n stuk gunstiger als volgend jaar gok ik, kijk eens op sporthorses, staan goede veulens op voor nette prijzen.