Oke bedankt! Verder weet ik dat er in haar afstammeling niet extreem grote paarden zitten, allemaal rond de 1,65. Vooral heeel veel volbloed. Zal eens naar Warrant kijken.
kitbits
Geplaatst: 29-10-09 14:15
Ik zag dat de volbloed uit de moederlijn kwam, de vaderlijn zegt me helemaal niets. Mag ik vragen wat je fokdoel is?
Bedenk dat de markt voor paarden is op dit moment slecht is, helemaal voor kleine paardjes. Ik denk dat je beter een pony kan fokken dan een te klein gebleven paard.
EvelienH
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-09 17:05
Vaderlijn is een bekende Iese lijn, King of Diamonds is de Ierse hengst. Maar in Nederland niet bekend. Fokdoel is een leuk springpaard fokken voor eigen gebruikt. Verwacht geen paard van 1,70 maar 1,60-1,62 zou leuk zijn. Merrie springt goed en moeder heeft ook 1,50m gesprongen.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 29-10-09 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt
naffie
Geplaatst: 29-10-09 17:08
Ik vind Indorado een geweldige hengst. Helaas kreeg ik mijn merrie niet drachtig van hem. Ik vind je merrie geen bijzondere bloedvoering hebben, ookal willen de springruiters wel graag volbloed zien. Dus volbloed met een bewezen springhengst is een goed combinatie. Idd wel een vergrotende hengst. Ook vind ik het een pluspunt dat je merrie Z springen is. Ook dat de moeder dat heeft gedaan. Sportpresatatie zijn even belangrijk welzo belangrijker dan een pedigree. Uiteindelijk gaat het om het fokken van een sportpaard.