Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
darwin schreef:veenman schreef:haha ik hoor aventoe wel hele gekke dingen voorbij komen
maar welsh cob..
dat zou heel goed kunnen:)
Kruising met tinker denk ik zowieso niet , daar heeft ie een te mooi hoofd voor en te weinig behang aan de benen en te weinig bot.

[/quote]
!!
darwin schreef:Ik denk dat mensen alleen denken dat er haflinger inzit door de kleur.
Hier dan een foto van 1 van mijn welsh cobs (die overigens ook wel eens voor haflinger wordt uitgescholden)
die is mooidarwin schreef:veenman schreef:maar toch even voor de duidelijk heid voor de mensen die zeggen dat er geen tinker in zit:
ze is overgekomen met der moeder naar NL
en die is volop tinker!!!!!
Ja, en daar kom je nu pas mee !!!
Dus je weet al dat ze een kruising tinker is.
Kokopelli schreef:darwin schreef:Ik denk dat mensen alleen denken dat er haflinger inzit door de kleur.
Hier dan een foto van 1 van mijn welsh cobs (die overigens ook wel eens voor haflinger wordt uitgescholden)
![]()
![]()
die is mooi
denk inderdaad dat de pony van TS een kruising Tinker x Welsh inzit. Quarter denk ik niet, heb zelf een quarterx tinker en je ziet ondanks dat hij grof is toch wel veel quarter in terug en dat zie ik bij deze niet echt. Wel een hele leuke pony om te zien!!
.