[ITP] **Sexy Mythos in z'n nakie**
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xElienx schreef:ik heb er ook al 1 kaal. kniekousen blijven voor extra bescherming.
hij staat nu nog onder een fleece gevoerde regendeken en voelt er aangenaam warm onder. het is op zich nog helemaal niet echt koud buiten. wij hebben een hele andere gevoelstemperatuur met ons dunne huidje.
als met name de nachten echt koud gaan worden, doe ik een 280 op. bij zeer strenge vorst (ruim onder het vriespunt) gooi ik er nog een 280 bij overheen.
mn paardjes staan overigens 24/7 buiten
Smurfjee schreef:Mijn pony loopt vaak voor de kar en zweet ook snel.
Heb alleen probleem, ze laat haar dekens niet heel.. welk patroon kan je doen om haar wel te scheren maar geen dekens op te doen?
anneliesdj schreef:Als je een dekenpatroon scheert moet je nog wel een deken opdoen hoor! Dat is net als wanneer jij midden in de winter met een dikke winterjas en sjaal naar buiten gaat maar geen broek aantrekt.
Als je je shet 24/7 buiten hebt staan zou ik liever niet scheren of hooguit een streepje over de buik, laat dan wel de hals intact.
Maar ik vind dat een geschoren paard (ookal is het maar half) iig de nachten naar binnen moet kunnen.
qt_shetties schreef:en met dat deken patroon zonder deken? En staat die van jou binnen of buiten?
qt_shetties schreef:anneliesdj schreef:Als je een dekenpatroon scheert moet je nog wel een deken opdoen hoor! Dat is net als wanneer jij midden in de winter met een dikke winterjas en sjaal naar buiten gaat maar geen broek aantrekt.
Als je je shet 24/7 buiten hebt staan zou ik liever niet scheren of hooguit een streepje over de buik, laat dan wel de hals intact.
Maar ik vind dat een geschoren paard (ookal is het maar half) iig de nachten naar binnen moet kunnen.
hahahha, ja ik snap dat ze dan nog een deken op moet, ik heb een 300 grams deken gekocht, en als ik nou allen een strook bij de hals scheer, is het dan niet te warm? kan ook een regendeken fleece gevoerd op leggen....
Die van mij staat 's nachts in een buitenbox met uitloop, rond 9u gaan ze het land op, ik denk dat ze nu nog wel tot 18.00 gaan, maar dat word afgebouwd naar 16.00.
Verder laat ik ze dan s avonds nog een uur in de bak, o.i.d ravotten.
Veels te warm dus.qt_shetties schreef:en wat als ik nou niet ga scheren maar nu een 300 grams opleg?
qt_shetties schreef:ok ok, naja heb vnaaf de regendeken fleece gevoerd op gelegd, en dan t weekend toch maar scheren... maar wat is t beste? Helemaal bloot en alleen de beentjes laten zitten ?