Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paardenman schreef:Ik zal de penny wel niet goed gelezen hebben, want ik ken dit zo juist gestorven paardje niet. De naam zegt me totaal niets. Niet dat het dan minder erg is hoor. Maar er is zo'n ophef. Een standbeeld voor een paard?? Nee dat gaat me te ver. Het zijn wel gewoon dieren he. Stier Herman bijvoorbeeld. DE TOPSTIER van nederland met meer dan 20 miljoen nakomelingen. Die staat ergens op een kinderboerderijtje weg te teren. Mag geen koe meer dekken. Wat is zijn leven dan nog waard. Maar nee linkse veganisten moesten hem redden, zodat hij een lijdensweg kreeg. Maar dat vergaten die mensen.
Pipo"]
[quote="Paardenman schreef:Ik zal de penny wel niet goed gelezen hebben, want ik ken dit zo juist gestorven paardje niet. De naam zegt me totaal niets. Niet dat het dan minder erg is hoor. Maar er is zo'n ophef. Een standbeeld voor een paard?? Nee dat gaat me te ver. Het zijn wel gewoon dieren he. Stier Herman bijvoorbeeld. DE TOPSTIER van nederland met meer dan 20 miljoen nakomelingen. Die staat ergens op een kinderboerderijtje weg te teren. Mag geen koe meer dekken. Wat is zijn leven dan nog waard. Maar nee linkse veganisten moesten hem redden, zodat hij een lijdensweg kreeg. Maar dat vergaten die mensen.
Gail schreef:Het is dus gewoon een 'nog-niet-eens-Penny-man'. Nimmerdor was de hengst van de eeuw sukkel. En ter kennisgeving: hij lag in stal toen ze hem gingen voeren en binnen een uur wastie naar de eeuwige jachtvelden of hoe ze dat noemen. Waarschijnlijk hartstilstand. Mooie dood toch voor zo'n heer op leeftijd?
Paardenman schreef:Stier Herman bijvoorbeeld. DE TOPSTIER van nederland met meer dan 20 miljoen nakomelingen.