als het goed is word het na het weekend weer beter en tot die tijd moet het maar even zo. Das een beetje het nadeel van kleigrond, dat word zo glibberig.
VanHuisUit
Geplaatst: 05-09-09 22:38
Hoi, ik ben nieuw hier. Onze Freddy, nu 1,5 jaar, krijgt 24/7 compactgras vermengd met gewoon hooi en hij krijgt elke dag 2 appeltjes of appel / peer of wortels plus plm. 1/3 merriebrok. Die merriebrok had ik een paar weken niet gedaan, maar ik vond dat de vacht een beetje stug / flodderig werd. Ze komen nu ook wel weer een beetje in het haar, maar goed, vond het er niet goed uitzien. Met die merriebrok krijgt hij genoeg vitaminen binnen denk ik dan. Zo af en toe doe ik er ook nog olie bij, als ik vind dat zijn huid ondanks de brok toch wat droog blijft. (hij is af en toe wat 'schilferig', denk geen zomereczeem maar wat dan wel weet ik niet, schuurt niet).
DIt is hem:
Ik heb ook shetlanders gehad maar die moest ik echt veel schraler voeren, anders werden ze moddervet. 's ochtends en 's avonds plakje hooi en op heel schraal land plus handje ponybix.
jolandje
Geplaatst: 06-09-09 14:51
wat een leukerdje zeg
VanHuisUit
Geplaatst: 06-09-09 21:13
Thanks! Hij is ook nog superlief ook en grappig ondeugend