Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nee ook niet, waterpolo, doe ik ook nog aan geloof ik mits ik de datums niet door elkaar haal...
nog beter jamejozie schreef:voor volgende keer
mits ik wel mee zou mogen met mijn friesje ( tinker kan niet voor de kar is daar niet geschikt voor)
en als dat nou bij ter apel/ nieuw weerdinge in de buurt zou zijn![]()
nog beter
Wij wonen namelijk net over de grens bij Sellingen
jamejozie schreef:nee ook niet, waterpolo, doe ik ook nog aan geloof ik mits ik de datums niet door elkaar haal...
volgende keer beter.
voor volgende keer
mits ik wel mee zou mogen met mijn friesje ( tinker kan niet voor de kar is daar niet geschikt voor)
en als dat nou bij ter apel/ nieuw weerdinge in de buurt zou zijn![]()
nog beter
jamejozie schreef:dan moet ik eerst eens een beetje goede route gaan bedenken....
D_Travis schreef:als het de 20e wordt dan kan ik niet, dan ben ik op vakantie.
Maar het hoeft om mij niet verandert hoor. It makkelijkst is denk ik om de datum te pakken dat de meesten kunnen.en mocht dat de 20e zijn dan sla ik ff over
jamejozie schreef:thja waterpolo valt af, maar dan zit ik nog steeds met het probleem vervoer.... nog steeds geen eigen auto/trailer, mijn tijd komt nog wel, vandaar als jullie nou mijn kant op komen volgende keer
shar_ianne schreef:Ik heb kennissen van ons ook gevraagd of ze komen. Zij reden ook mee in April met de rit.
Weet niet of je dan nog steeds zin hebt om te komen?