Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jammer dat we hem niet konden laten zien, dan had je hoop ik 3 van die poppetjes geplaatst
)
De ruiter hoeft eigenlijk weinig te doen, hij biedt alles zelf aan. Hij meet trouwens 1.73/1.74
Bravour is inmiddels weer de oude hoor, was echt heel erg jammer gisteren (zeer zacht uitgedrukt dan) MargreetB schreef:Mooi verslag Tickels!!![]()
Ik vond de Lingh wel één van de uitschieters, maar toch mocht ie van mij ietsje sterker in de beweging. Met name in de galop komt hij (nu nog) wat kracht te kort, ik vond hem wat 'rennerig' worden en wat te veel op de voorhand. Draf was wel heel fijn, al vond ik persoonlijk de UB40's daarin mooier, die hadden wat meer tritt en lossigheid, naar mijn idee.
! Was mijn bedoeling al, maar had er even mn buikje van vol zeg maar... Niettemin ben ik zeer benieuwd naar de andere hengsten
!!
Lijkt me een mooi begin!
liliputter schreef:Kan zeker geen kwaad! Was mijn bedoeling al, maar had er even mn buikje van vol zeg maar... Niettemin ben ik zeer benieuwd naar de andere hengsten
!!
)