Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij is zo leuk. Dus heel benieuwt wat ze algemeen van zn veulens vinden.

!
ART_UMA schreef:Ja inderdaad druk zat, wat zeg ik, bij van Uytert hadden ze 300 boekjes beschikbaar en nog greep de helft (waaronder ikzelf) mis!!! Dus als iemand de nummers en afstamming ff opgeeft, kan ik ze in de video plakken.
In z'n algemeenheid was ik niet kapot van de veulens van Zhivago. Ze waren best aardig gebouwd, hals was wel goed, spronggewricht leek zo hier en daar wat grof, maar in beweging vond ik het toch wel wat beperkt. Galop ging nog wel, maar draf had toch maar beperkte schoudervrijheid. De veulens leken wel koel en er zaten 2 echt wel grote veulens tussen (geen boekje dus weet ook niet hoe oud ze zijn).
De ampere veulens konden in z'n algemeenheid goed bewegen, zo hier en daar veel afdruk en voorbeen werd leuk weggezet. Spronggewricht werd best actief gebogen. Het lijkt toch wel dat Ampere verfijnt ten opzichte van de merries (waartussen erg veel predicaten zaten). Hoofden allemaal met veel uitstraling. Voorbeen werd netjes recht weggezet, achterbeen kon ik wat lastig beoordelen, maar het "koehakkige" van papa viel mij niet storend op, was misschien iets aanwezig?? Maat is voor mijn merrie een zorg en daar werd ik niet echt in gerustgesteld. Veulens waren heter dan die van Zhivago, maar niet overdreven druk leek me, wel alert.