Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xElienx schreef:roodje schreef:Maar wel half falabella
Dat was ff offtopic
waar staat dat?! je krijgt er namelijk geen falabella papieren bij. DUS is het geen falabella.
en als je het weet, hoef je het ook niet in je profiel te zetten
Kaisa schreef:@ Vanessa; voor de toekomst, en evt. nakomelingen zou het wel interessant zijn om je merrietje DNA te laten testen
Maar daar heb ik nu ook een kleinkind van, mijn Ambertje.
bulck schreef:Zelf train ik minipaardjes, en hun trainingsbeleid is het zelfde om een sportpaard in conditie te krijgen. Iedereen ziet minipaarjes als een heel ander soort dier, maar het is ook een paard en ga er gewoon mee om zoals je met elk ander paard zou doenKaisa als je een miniatuurpaardje in vorm wil houden heb je een heel ander beleid nodig dan een shet.
Verder is een shet veel meer gefokt op winterhard zijn dan onze (morgan gefokte mini's).
Mijn moeder heeft mini's, ik heb er zelf niets mee. En het goed houden van die beestje vraagt toch een andere zorg als een shet.
Misschien was mijn bewoording delicaat overroepen, maar als je ze houdt voor de shows of idd voor wat menplezier, moeten ze wel op mini paardjes blijven lijken e en niet op shetters