Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vjestagirl schreef:Ik ben er ook met de keuring, en ik neem mijn Vjesta weer mee. Dit jaar lopen we weer bij de modelmerries, maar ik verwacht geen enkel probleem om gewoon weer aspirant ster te worden!
Ben ook al druk bezig met de voorbereidingen. Goede spullen uitzoeken om mee te nemen, iedere dag al eventjes haar staart wassen, en iedere 2 dagen benen en manen, zodat ze zometeen zo wit zijn dat ze denken dat ik ze van een schimmel gejat heb. Dinsdag komt de hoefsmid, donderdag ga ik baardharen branden, vrijdag wordt ze geknipt en gewassen en dan duimen dat ze schoon blijft...
Ik heb trouwens ook nog geen boekje, laat hoor.
Van de week wel de baard geschoren en ga straks knippen, dan hoef ik van de week alleen nog maar een beetje bij te knippen. Wassen doe ik de avond van te voren wel, hij wordt nu toch alleen maar vies

Staart ook even gewassen, was geen overbodige luxe. Maar dat doe ik vrijdag nog een keer!
Vjestagirl schreef:Ik ben dit jaar nummer 62, en ik ga wel proberen er om kwart voor 10 te zijn. Vjesta mik ik toch in een prikweitje, dus die kan de hele dag lekker staan!
En ik weet dat ik eng fantiek ben met wassen, maar ik vind dat als je het doet je het ook goed moet doen, en ik heb gezien dat er 2(!!!!) van het stamboek in mijn categorie lopen, dus alles wat ik mee kán pakken pak ik mee

Verder zie ik t wel. Zwanet wordt morgen nog even geknipt nals t goed is en ik ga van de week aan het wassen en aan de passoa teugel, voor het de ring in gaan veel stappen. twijfel alleen nog aan de tijd. Denk dat ik om 10 uur thuis weg rij. Wij zijn er met een kleine 20minuten wel.