Maar vind het wel een gave hengst, heb sterk getwijfeld of ik hem zou gebruiken.
Adriana; zou je mij meer kunnen vertellen over zijn karakter? (evt via pb)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Adriana schreef:
badtothebone schreef:Cicero die fokt absoluut niet bloederig, een Carthago die dat wel doet is Aerobic( Carthago x Heartbreaker x Voltaire).
badtothebone schreef:Cicero die fokt absoluut niet bloederig, een Carthago die dat wel doet is Aerobic( Carthago x Heartbreaker x Voltaire).
sigrid1182 schreef:vidn indoctro toch wel 1 van de weinige hengsten die bloederig/verfijnder fokt...
Citaat:De TS heeft waarschijnlijk een merrie met veel 'dominante' kwaliteiten en ongeacht de hengst deze dominante eigenschappen zullen altijd naar voren komen. Een F1 product uit deze merrie zal veel van de kwaliteiten van de moeder meekrijgen en pas bij het F2 product (dus idd 2 generaties) zal er een andere eigenschap, bijvoorbeeld verfijning, 'zichtbaar' kunnen zijn.
ladydarkness schreef:Favoritas of Albaran.
Uit onze Animo x Ramiro x Mirco hebben we een bloedmooie Favoritas. (en een zware Wallenberg, wordt wel steeds mooier en ze wordt schimmel, de jouwe ook?)Uit onze andere merries, (ook allemaal grote langgelijnde zware merries) hebben we veulens van Albaran en die zijn ook luxe. Het zijn volboeds, maar de ene heeft zich al wel bewezen in de springsport en de ander maakt een nette sprong. Wil je liever geen volbloed? Voor het karakter hoef je het niet te laten.
Maar die vallen niet meteen af ofzo, was best een knap paard.
, maar die begint best mooi bij te trekken, alhoewel het geen fijn type wordt, maar anders had ik dit topic ook niet hoeven starten natuurlijk. Maar die is al helemaal grijs, was een vosje, is nu één jaar oud.
.