Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Volgens mij horen ze te bellen hoor van te voren. Zomaar je wei in lopen zonder dat van te voren (of gewoon) te melden vind ik eigenlijk behoorlijk asociaal en niet te vergeten gevaarlijk! Voorhetzelfde geldt loopt er een hond/ paard los die een stuk uit je kuiten hapt..
. Thuiskeuring zelf was ik niet bij, maar mijn man wel en het veulen is ook gewoon in de wei gekeurd, daar heeft mijn man weinig inspanning voor hoeven te verrichten. Beoordeling is positief bevallen en de inspecteur adviseerde tijdens het babbeltje ook nog een hengst voor een van de merries. 
) hananya schreef:Ik heb nog steeds helemaal niets weer gehoord...
Het betreft een Kreator veulen en daarvan hebben ze de afstammelingen reeds beoordeeld. Neem aan dat ze de thuiskeuringen dan voor die tijd afgerond zouden hebben zodat ze hun bevindingen mee kunnen nemen in de eindbeoordeling?
Ik zou het heel apart vinden als ze óf zonder het mede te delen niet komen, óf onaangekondigd zijn geweest terwijl we niet thuis waren.
(in dat laatste geval mogen ze blij zijn geweest dat we de Rottweiler niet los hadden lopen...)
Maar wel wat apart allemaal...
Ziolette schreef:hananya schreef:Ik heb nog steeds helemaal niets weer gehoord...
Het betreft een Kreator veulen en daarvan hebben ze de afstammelingen reeds beoordeeld. Neem aan dat ze de thuiskeuringen dan voor die tijd afgerond zouden hebben zodat ze hun bevindingen mee kunnen nemen in de eindbeoordeling?
Ik zou het heel apart vinden als ze óf zonder het mede te delen niet komen, óf onaangekondigd zijn geweest terwijl we niet thuis waren.
(in dat laatste geval mogen ze blij zijn geweest dat we de Rottweiler niet los hadden lopen...)
Maar wel wat apart allemaal...
Heb je wel een brief gekregen dan dat je veulen geselecteerd is voor thuiskeuring?