). Ik heb mevrouw Coors gemaild, zij staat vermeld als contactpersoon voor buitenlandse contacten. Hopelijk staat de merrie daar in het stamboek ingeschreven..... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Ik heb mevrouw Coors gemaild, zij staat vermeld als contactpersoon voor buitenlandse contacten. Hopelijk staat de merrie daar in het stamboek ingeschreven..... Diane65 schreef:Hallo allemaal,
Er is bericht uit Duitsland, maar niet zo heel positief..... De merrie is volgens hen zeker Trakehner vanwege het brandmerk, maar de cijfers kloppen daar niet mee. Dat betekent dat ze waarschijnlijk als veulen bij het Trakehner stamboek is gebrand, maar op latere leeftijd bij het Hannoveraanse stamboek, die gebruiken drie cijfers in de hals. Als ik dat allemaal uitgezocht wil hebben, kost het maar de luttele som van 250 euro!!!
Ik geloof dat hiermee de zoektocht stopt :-(
.
)
Diane65 schreef:Voorts verwijst het Hannoveraanse stamboek mij naar de Federation Nationale, omdat sportmerries door de FN ook werden gebrand. Die optie probeer ik morgen.
.Balte schreef:97 is nog maar 12 jaar geleden he
Vandaar mijn conclusie van 22 jaar. En ze heeft ook nog rhino overleefd twee jaar terug. Een vechter is het dus zeker ook nog.