[TI] Tinker en de Sweet Itch Hoody deken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

taggart

Re: Tinker en de Sweet Itch Hoody deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:45

Ik heb voor Kels ook de Pagony gehad, die rekt inderdaad lekker mee, alleen zat ze tussen 2 maten in, de ene net te klein en de andere weer te groot, en dan glijdt hij ook meer scheef
De hals was ook altijd te kort, dus moesten we een stuk aanzetten

Nu sinds dit jaar toch de Rambo Sweet Itch Hoody en ik ben er erg tevreden over, is goed stevig materiaal, de andere deken ging veel sneller kapot
Wordt er niet echt warmer onder vind ik
De hals is lang zat, alleen de ooropeningen blijven inderdaad niet goed zitten, maar de deken blijft wel netjes achter de oren zitten
Vind alleen de borst iets krap, maar op de haken blijft die goed hangen en ze heeft geen schuurplekken

Ze heeft nu voor het eerst haar manen en staart niet geschuurd , alleen dus de voorpluk en oren
Daar moet ik nog eens wat op verzinnen
Ik vind de deken super

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:18

onze haf heeft ook een heel hoofd pakketje om, alleen de ogen en neus/mond eruit
Wie weet is dat iets voor kels??

ilovemaccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 18:08

bij Pagony is ook de bedoeling dat je de hoofdkap erbij koopt want dan zit hij helemaal dicht, maar vind de deken indd te kort in de hals, hoofdkappen past mijn pony niet heb maat xs en ze verzuip erin.

taggart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:23

stalnijmegen schreef:
onze haf heeft ook een heel hoofd pakketje om, alleen de ogen en neus/mond eruit
Wie weet is dat iets voor kels??

ik had eerst de kap van de RSIH erbij opgedaan, dat vond ze niks
Daarna een vliegennet met oren gekocht die super aansloot, alleen na een paar dagen gesloopt
Eens kijken wat ik volgend jaar ga doen, nu gaat het goed, ik smeer nu om de dag hoofd in en buiknaad, en dat gaat ook goed
Alleen is helaas van der mooie lange voorpluk niet veel over

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 13:03

even vraag voor diegene die ze al hebben geprobeerd :+

zou je voor op een tinker, voor de Rambo de Sweet-Itch Hoody gaan, of voor de bucas vlieg off
( beide met nek)
Het is niet te gebruiken voor eczeem of dergelijke,
maar mijn puppekind word gek vd vliegen/dazen :(:)

maarja dan probleem nummer 2, die speknek -O-

Oona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 20:41

Ik ben fan van de sweet-itch ! Heb ze voor mijn shetjes en ik zou ze ook kopen voor mijn tinker als die ZE zou hebben. Als het enkel voor de vliegen is, zou ik wel een iets lichtere deken nemen, ik heb nu een Harry's Horse, maar het ligt niet veel op, dus voor veelvuldig gebruik kan ik niet zeggen of het een goed deken is.