Ouders fjord onbekend, kan ze dan toch in het stamboek?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 01:47

zydeco schreef:
Ik kon Cleo gewoon in het hulpboek laten inschrijven maar zijn naam moest dan wel met een bepaalde letter beginnen

Wat gek? Bij ons is er ook iemand geweest voor mijn Fjord waarvan ouders onbekend. Maar hij mocht gewoon met zijn eigen naam (Harry :D ) in het hulpboek worden ingeschreven? En zijn geschatte geboortejaar (1992) is niet een jaar met de H naar mijn weten... Dit was ongeveer 6 jaar geleden.

mvdbijl

Re: Ouders fjord onbekend, kan ze dan toch in het stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:10

ik zou kijken wat voor joude waarden zijn van een stamboek papier en gewoon het stamboek eens bellen. dan weet je direct hoe of wat..

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:20

jessy schreef:
zydeco schreef:
Ik kon Cleo gewoon in het hulpboek laten inschrijven maar zijn naam moest dan wel met een bepaalde letter beginnen

Wat gek? Bij ons is er ook iemand geweest voor mijn Fjord waarvan ouders onbekend. Maar hij mocht gewoon met zijn eigen naam (Harry :D ) in het hulpboek worden ingeschreven? En zijn geschatte geboortejaar (1992) is niet een jaar met de H naar mijn weten... Dit was ongeveer 6 jaar geleden.

Ik moest Exel ook een naam met een B geven om hem in te laten schrijven in het hulpboek

anneivar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:46

hallo allemaal

ik heb ook een fjord
kan hij dan in in stamboom
als je er op reageerd vind ik dat erg fijn
(ik will het aleen weten )

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 13:22

anneivar schreef:
hallo allemaal

ik heb ook een fjord
kan hij dan in in stamboom
als je er op reageerd vind ik dat erg fijn
(ik will het aleen weten )

weet je de ouder van die fjord? Zit er een paspoort bij? Je informatie is wat summier