Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Echt een rot situatie.. Ik begrijp dat hij wel wat moet kosten.... en dat voor een ziek paard......................... heel moeilijk. Sterkte met het besluit wat je maakt, het zal niet makkelijk zijn
. 
Jolliegirl schreef:100 euro is in dit verhaal niets.... ik denk dat je beter over een aantal duizenden euro's kunt gaan spreken.....
deze man.. verkoopt hem evenhard weer gewoon door.....
en dan spreken we niet over honderden euro's...
Jolliegirl schreef:100 euro is in dit verhaal niets.... ik denk dat je beter over een aantal duizenden euro's kunt gaan spreken.....
deze man.. verkoopt hem evenhard weer gewoon door.....
en dan spreken we niet over honderden euro's...

laat me weten hoe het vandaag gegaan is.... Jolliegirl schreef:daar is die man absoluut neit blij mee
over het keuren staat hierboven al uitgelegd.. dit was een goed vertrouwen questie... waar bren en haar vriend weer keihard van geleerd hebben.
cocochanel schreef:Dan kunnen mensen zeggen dat ze hem niet terug brengen naar die plek,en een oplossing gaan vinden en stiekem hopen dat jij dat ook zult doen maar hij was waarschijnlijk niet goedkoop en gaat nog veel kosten,maar ben benieuwt wat ze zelf zullen doen in deze positie,wetend dat dit heeeeel veel geld kost en nog meer zal gaan kosten!
Vind het heel rot voor je.... Dit is zo oneerlijk.. dat je de keuze moet maken om zo'n lief dier, waar je in zo'n korte tijd zoveel om bent gaan geven, terug sturen naar een stal waar ze niet goed voor hem zullen zijn.. Dat weet je..Maar tegelijkertijd is het onmogelijk denkbaar, dat je duizenden euro's gaat neerleggen, voor een paard wat ziek is en wat ook nooit meer beter zal worden
. Helaas...... Het is heel treurig, ik snap je verdriet.. het is niet eerlijk... Maar jij hebt gedaan wat je kon, je moet idd realistisch blijven, en dat doe je ook. Ieder ander had hetzelfde gedaan, hoe moeilijk ook... Sterkte en heel veel knuffels voor Inventor.