Roxynoalover schreef:ik denk dat bij jou wel een a/b pony past.
dat zijn eigelijk gewoon hele grote shetlanders
en ook lekker eigenwijs
Een shetlander ís een A pony.
Een B pony is iets groter, maar waarschijnlijk nog te klein voor TS.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Misschien gewoon even rondkijken. Als ik jouw verhaal zo lees, lijkt een shetlander mij niet zo'n goede keus voor je. 
Suusx schreef:Als ik een shetlander had zou ik er heus niet op rijden maar bijvoorbeeld 3 seconden zitten en ik zou dolgraag leren mennen, dus het gaat me niet alleen om het rijden en die 3 seconden hoeven van mij eigenlijk ook niet. Ik zou heel graag een grotere pony willen maar 1. dat is duurder en 2 mijn vader wil wel een grotere pony voor me kopen maar hij is bang dat we dan een verkeerde pony kopen want de pony moet wel verkeersmak zijn en lief in de omgang en bij het rijden zijn. maar ik ben er inderdaad wel achtergekomen dat een shetlander niet handig is dus ga ik gewoon wachten totdat ik misschien dan een grotere pony mag. en ik rij gewoon nog op de manege en had een verzorg paard alleen ik kwam erachter dat dat paard niet zo geschikt voor me was en dus daarom zou ik graag een eigen pony (waar ik dan wel gewoon op kan rijden) willen. Maar toch bedankt dat jullie me vertelt hebben dat shetlanders GEEN 100 kilo kunnen dragen want ik vond het al heeeel erg ongeloofwaardig klinken maar zo'n vrouw die wel veel van paarden weet(volgens mij)had het dus aan de shetlander stamboek ofzo gevraagd

ja inderdaad ik weet nu dat die 100 kilo echt onzin is ik weet echt NIET hoe die vrouw er bij komt of die shetlanderstamboek
maar alsnog als het wel zou kunnen waarom zou je dan 100 kilo op zo'n kleine pony zetten
maar ik ben inderdaad nu aan het zoeken voor een grotere pony. ik denk iets van een E of D pony