Waar komt jouw PRE vandaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:47

Sonja89 schreef:
xxxNaatjuhxx: De site van Adalberti ken ik, ziet er heel professioneel uit en heb begrepen dat zij PRE's hebben die ook kunnen springen. Ik neem aan dat je naar ze toe bent geweest?

Wat voor fabel heb je gehoord over PRE's die niet kunnen springen?
Ieder paard kan springen, niet ieder paard even hoog, maaar de gemiddelde ruiter springt toch niet hoger dan een meter of hooguit 1,20, dat springt mijn PRE dus zonder problemen.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 22:46

mammaslamma schreef:
Sonja89 schreef:
xxxNaatjuhxx: De site van Adalberti ken ik, ziet er heel professioneel uit en heb begrepen dat zij PRE's hebben die ook kunnen springen. Ik neem aan dat je naar ze toe bent geweest?

Wat voor fabel heb je gehoord over PRE's die niet kunnen springen?

Geen fabels, ik legde het verkeerd uit: Ik heb begrepen dat zij PRE's hebben die ook al voor het springen beleerd zijn. Dat bedoelde ik, excuus.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:06

Oke, snap hem, dat is wel zo handig, de mijne vond het maar zozo in het begin, kijkerig naar al die kleuren, maar toen het kwartje viel, vond hij het super, moest hem echt inhouden, zo trok hij op de hindernis aan.
Nu spring ik alleen maar buiten, natuurlijke sprongetjes van boomstammen etc, maar ook dat vind hij weer leuk, als toegift gooit hij na de sprong nog even een vreugdebok eruit.......

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:58

Sonja89 schreef:

ja ik ben er inderdaad naartoe geweest voor een lang weekend vrijdag,zaterdag en zondag, heel veel prachtige en leuke paarden gezien op verschillende stallen
en veel informatie gekregen, zijn hele leuke en betrouwbare mensen :) ik heb geen id over PRE's die kunnen springen hahaha, die van mij kan het iniedergeval ECHT NIET !
maar daar heb ik hem ook neit voor genomen ;)

Wijslander

Re: Waar komt jouw PRE vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 22:06

Haha, nou hoe dan ook: vrijwel iedereen die ik over adalberti gesproken heb is zeer positief :D Maar ik begin met de woeste hoeve!

Idra

Re: Waar komt jouw PRE vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:06