Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zinzi_jewel schreef:normaal zou ik rustig gezocht hebben naar de meest passende hengst met stamboek en hele ratteplan erop
maar zat nu in een situatie dat dat niet ging !!!

Zinzi_jewel schreef:kan het veulen ook inschrijven bij het nrps of shetlanderstamboek , gaat uiteindelijk om chip en passpoort , maar wil het dier inschrijven waar het ook past qua type ....
Zinzi_jewel schreef:je zal wel begrijpen wat ik bedoel , is voor de chip en passpoort inschrijven ...
bij ons op stal staat een paard en die is ook daar aangemeld heeft een paspoort van shetlander stamboek en is echt geen shetlander met zijn bijna 160 cm hoog ....
Teveel mensen gaan de fout hiermee in omdat ze dingen lezen die niet correct zijn geschreven.
Succubi schreef:Ik heb dit topic nou even doorgelezen en ik zit zo'n zelfde soort vraag.
Maar ik heb nergens antwoord kunnen vinden op je vraag.
Ik lees alleen maar gedoe over hengsten en mensen die tegen het kruizen zijn....
@TS Zinzi: Mocht je antwoord hebben gehad (of er zelf achter bent gekomen) zou ik het graag willen weten
Succubi schreef:Ik heb mijn merrie laten dekken door een Rocky Mountain Horse en heb voor de geboorte al een bod van 5000,- euro gehad op het veulen en zelfs al de vraag of hij later ook voor dekking aangeboden word....
Geen vraag naar kruisingen?...
.
.
.