Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jeanine84 schreef:Ik kan me echt niet voorstellen dat het goed is om een merrie te melken (ik ben natuurlijk ook geen DA) maar in de natuur zal het ook voorkomen en daar is ook niemand om het op te vangen, ik ben van mening dat de natuur hier allemaal over na gedacht heeft en dat wij (als mens zijnde) zich er zo min mogelijk mee moeten bemoeien..Nu ben jij straks diegene die het veulen zijn eerste melk gaat geven, terwijl ik van mening ben dat dit een heel speciaal moment is tussen merrie en veulen..maar nogmaals ik ben geen DA
Ik denk dat de DA er wel iets meer verstand van heeft
Maar er zijn in mijn ogen ook mensen die teveel willen 'helpen' en dat is uiteraard ook menselijk..en als haar DA zegt dat het noodzakelijk is moet ze het ook absoluut doen! 
maar als DA zegt dat het een must is moet je dat ook absoluut niet in de wind slaan!
Sterkte nog even
Jeanine84 schreef:Daarom moet je ook absoluut afgaan op wat je DA zegt hoor! Maar mijn gevoel zegt gewoon de natuur zijn gang laten gaan, al snap ik ook heel goed dat je het risico niet wil lopenmaar in mijn ogen willen wij mensen soms net teveel regelen..