Welke wil je erop hebben, kankijken of het lukt???
IrisW
Geplaatst: 23-06-09 18:11
Ik krijg binnenkort een paard en die heet ook Armani! 4 jaar oud (V. Sunnyboy, v.m Jazz)
Bieketjuh
Geplaatst: 23-06-09 22:03
Leuk veulen hoor! Veel plezier ermee
Marleen74
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-09 23:04
Iris , leuk ja een jazzzzz.Niks voor mij.Maar als hij net zo relaxed is als mijn Armani...... Biek,dat hebben we nu al. Quintus; de eerste twee filmpjes in het album van Armani.Make my day
Vertel gem,wat moet Quintus voor jou doen dan.....?
Gem
Geplaatst: 24-06-09 09:00
quintus biedt aan om de foto's te proberen te plaatsen? Dan zie ik ze ook . (Zit niet op Hyves, dus kan ook niet inloggen )
Marleen74
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-09 20:51
Zo we zij al weer 5 weken en een beetje. Wat gaat het toch snel. Hoefsmid was tevreden over hem,netjes beentjes geven(behalve rechts achter,gewoon niet aankomen ) Dierenarts vind hem nog steeds groot Kan hem gewoon met anti dazen spray,sprayen.We hadden al vanaf dag 3 met water geoefend! Hij loopt keurig mee an het touw,zelfs zonder mama. Nou dit was in woorden hoe knap ik hem wel niet vind,nu de foto`s nog........
Was de meoite waard,of niet??
Gem
Geplaatst: 28-06-09 22:57
Leuke foto's weer hoor ! Ik heb onze geknutselde dazenval weer opgehangen. Hier zitten (afkloppen) momenteel nog weinig van die etters, maar de eersten zitten toch alweer in de val .
Marleen74
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-09 11:00
Snelle Jelle alweer 7 weken oud,
Tuiger???????
Gisteren sprong meneer in de sloot!!! Gelukkig sprong hij er ook even snel weer uit..... De schrik zat er `s avonds nog in,alles was eng?!
Gem
Geplaatst: 11-07-09 11:24
Door schade en schande wordt men (zelfs een "men-tuiger" ) wijs! Zo te zien gaat het met de week beter met zijn kootjes.
sabii
Geplaatst: 11-07-09 16:47
Ahhhh wat een scheetje
Alleen snap ik niet waarom mensen toch altijd maar gaan trekken en trekken en trekken.. Is toch nergens voor nodig..
Gem
Geplaatst: 11-07-09 17:07
sabii schreef:
Alleen snap ik niet waarom mensen toch altijd maar gaan trekken en trekken en trekken.. Is toch nergens voor nodig..
Ik doe met je mee gem........ Victory...gelukkig je bent weer in beeld........... Wat een schrik en idd 's nachts toch maar het prikkeldraad weg halen
quintusgl
Geplaatst: 11-07-09 17:22
sabii schreef:
???
Eerste foto!!!
Tja, dat is ieder voor zich. Ik heb het ook gedaan en wat is er mis mee.......(maar ja, daar gaat het hier niet over.....)
Gem
Geplaatst: 11-07-09 18:12
Leuke binnenkomer, Sabii . Zit net een week op Bokt en heeft nu al commentaar. We gaan vast nog veel lol van jou hebben.
Marleen74
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-09 21:32
Even reagerend op Sabii,beter laat dan nooit. HEB JE Z`N SCHOUDERS GEZIEN?????? Die ging er niet in z`n uppie uit komen...geloof mij!
Nog steeds heb ik een geweldig hengst veulen.....vind ik. Het is een beetje een moeders kindje maar goed. Hij is lief,mooi,groot,netjes en al weer 12 weken! Nog even en ik moet toch echt in maanden gaan praten. Nog even en ze moeten uit elkaar.... Van de week even geprobeert Armani bij Vic weg gèèn goed idee.Deur lag er bijna uit Vandaag weer even fotootjes gemaakt van mijn knappe moeders + kindeke KUSJE???
Volgens mij hoef je het niet uit te leggen Vic........
wat is ie groot aan het worden en al begonnen met de vacht zie ik. Super foto die eerste! Ik kom snel even kijken! (zit na de les nu op woensdag, meteen met een volgende les dus lukt niet achter de les aan........ik bel je wel even )
Marleen74
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-09 12:30
Zo,we hebben de eerste pees blessure te pakken!!! IK dan wel te verstaan.Had een kleine strubbeling met Armani.....hij heeft gewonnen! Hij is nu bijna 4 mnd,wat gaat dat snel.Nog steeds netjes opgevoed en nog steeds een mietje/mama`s kindje.... Dusssss....heb ik er twee paardjes bij in gezet.Een speelse ruin,die na een paar dagen duidelijk de baas is.En een lieve merrie waar Victory dan weer de baas over is..... Zo krijgt Armani van alles wat mee. Foto`s! De kudde
DE BAAS,duidelijk
Aha,dat was het teken "maak dat je wegkomt"!!! Maar mijn mama kan dat ook MAAK DAT JE WEGKOMT,Armani doet ook mee.Kijkt zelfs een beetje boos???