repede schreef:het nadeel is dan weer : dat hier altyd! meisjes van 13 - 14 reageren op : bijrijdster gezocht.
ik ben zuinig op mijn paard en materiaal..... en ik vind een "kind " want dat is het in mijn ogen , dan te jong
verder zijn er weinig die op stal op repede willen klimmen.
ook ivm het "ho! verhaal haha.
dat blijkt tinker eigen....
repede is nu een week of 3 niet meer bereden.
en ik ben een beetje aan het twijfelen of ik haar niet beter een andere baas kan gunnen..
1 waar ze wel mee kan wat zij wil..
lekker crossen door het bos...
en vol gas door de duinen...
en dat ik dan langzaam ga kijken voor die ene " slome sukkel " die met mij wil stappen.....
O ,joh als je eens wist hoe vaak ik heb gedacht : En nu gaat hij de grote gele pagina die Mp heet op........
Maar wat ben ik achteraf blij dat ik het niet gedaan heb!
Als een hondje zo trouw volgt hij me nu,HO is HO en ruuuuussstig is een versnelling lager.
Wat betrefd dat nadeel van een bijrijdster,ik heb echt lang gezocht en heb op een gegeven moment iemand waarvan ik dacht zij is goed haar vertrouw ik mijn hele hebben en houden toe [mijn tink] gemaild met de vraag of ze mijn b ijrijdster wilde zijn.
En dan heb ik het niet over een kind want 13 /14 jaar zou ik ook niet met mijn tinker de straat op zien gaan.
Nee zo ie zo wilde ik iemand ouder dan 16 [het werd dus iemand van 19 met het nodige verantwoordelijkheids gevoel]
Niet weg doen hoor,tenzij je echt geen klik met haar hebt.
Het paardje wat je toen heb moeten verkopen is niet te vergelijken met je tinker.
Gun het wat tijd.................
] erg gevoelig voor is is ze prijzen,blijven roepen dat ze braaf is als ze iets goed doet.
... 2 of 3x dr afgedonderd en zoooo bang toen. Toen ben ik hem gaan rijden met m'n Liverpool stangbit van het mennen. Ook niet zo fraai en vriendelijk, maar goed, t was OF dat OF einde oefening paard en ik