Shetlander Biks?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Shetlander Biks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:05

Ik herken het Polly. Alleen heb ik geen onderzoek laten doen, maar twee van de drie pony's gingen zand likken en dat duidt vaak op een tekort. Sinds ik weer bijvoer glanzen ze ook veel meer. Ik voer ze per pony ongeveer een halve voerschep safe and sound, maar daar zit heel veel ruwvoer in, dus qua voedingswaarden is het niet super veel.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:07

Polly schreef:
Overigens voer ik Havens basis/sport, dit heb ik toch staan voor mijn paard en ze doen het er prima op, beter als toen ik nog pavo voerde.

Ik voer hetzelfde en dat bevalt inderdaad hier ook veel beter dan pavo of subli wat ik ook eerst voerde.

Polly
Moderator Algemeen

Re: Shetlander Biks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:32

Die van mij ging geen zand eten maar stortte om..

Ik haalde haar van stal en zette haar buiten aan de bakrand vast en toen begon ze te wankelen.
Ben er meteen heengevlogen en heb haar overeind weten te houden en meteen een DA laten komen. Kon toen niks vinden maar moest meteen bellen als het weer gebeurde en ze heeft bloed afgenomen. Daar kwam die diagnose uit en na het bijvoeren heeft ze nooit meer wat gehad.