A.B.O.P. menproef shetlandpony's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: A.B.O.P. menproef shetlandpony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:24

Ja vind ik ook, weet niet of het meerwaarde heeft voor de hengst maar het aangespannen rijden wordt steeds populairder met die mini's. Iig heb ik er 2 die het wel zouden kunnen. Feem is trouwens NAS maar gaat ook naar het NMPRS omdat zijn vader bij het NAS afgekeurd is op nakomelingen, kan hem daar nooit goedgekeurd krijgen.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:25

Daarom is het juist belangrijk om dit het stamboek voor te leggen, steeds meer mensen doen veel meer met hun minipaardjes :j

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 18:04

@ Sappos, jou 2wieler wel, die zou ik ook graag willen, maar de meeste 2wielers (heb al verschillende gehad of mee gereden) niet.

Mijn NMPRS hengst gaat (waarschijnlijk, als ik dan de juiste ruiter voor hem heb) ook ABOPen, maar die is ook shetland geregistreerd.

Mijn concourswagen is eventueel te leen. Hebben alle maten kleintjes voor gelopen en wagen heeft veel ABOP ervaring (de halve NSPS hengstenstapel met ABOP heeft hem voor deze wagen gelopen).

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:20

_O- Whaha das ook een goeie. Roep altijd dat ik ooit nog een concourswagen wil voor shows, dressuur en dit soort dingen.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 15:32

Citaat:
wagen heeft veel ABOP ervaring

_O- :')

Als je hem ooit nog verkoopt, zet je dat dan ook in de advertentie? :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:35

Denk niet dat het indruk maakt :+.
De inmiddels 21 jarige Chris van de Provincialeweg heeft in zijn jeugd ook nog voor deze wagen geABOPt. 3 jaar terug heeft deze wagen nog het nederlands kampioenschappen dekhengsten in het tuig behaald :+.
Nu moet ik nog goed leren sturen om ooit de zelfde resultaten te kunnen behalen :P.