Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Helaas is mijn fotoprovider offline, jullie houden ze dus nog te goed. 

kitbits schreef:Haar naam voor het stamboek blijft Enomia, ik wil toch de merrielijn trouw blijven maar haar bijnaam blijft wel Electric Light.
Vanmiddag is ze lekker een klein uurtje buiten geweest. 't was best wel koud en winderig. Toch leuke foto's kunnen maken. Helaas is mijn fotoprovider offline, jullie houden ze dus nog te goed.
!! 
wuswa schreef:Mooi dier hoor; leuke aftekening op het hoofd! Mijn merrieveulen is dezelfde nacht geboren rond 1.00 uur maar .... in de wei..... Zij heeft het noodweer buiten doorstaan. Voor ons waren de flitsen wel makkelijk want dan konden we steeds de voortgang zien!

amaze schreef:Ze is mooi !!![]()
Wat een bloed koppie heeft ze ook ,dat zou je niet verwachten als je Unaniem ziet.

wuswa schreef:Weer mooie foto's! Een vraagje: wanneer ga jij de paarden weer samen zetten? Ik zit met dezelfde situatie: veulen precies even oud en een groep (2 2-jarigen en een oude ruin) waar merrie en veulen bij in moeten. Ik wil het (denk ik ) deze week proberen....