Wie ook naar Vrouwenpolder 27 juni?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 13:18

dion1anouk schreef:
Nou was dat nou Boeflover. Kom op je moet wel km maken he. Je moet iets over hebben voor de hobby. De keuring kan niet altyd in je achtertuin zijn HiHi :)

Amber komt net terug van stal Ysselvliedt haha. Dus ze heeft al genoeg in de trailer km's gemaakt :P
Dit jaar gaan we dan ook niet naar Sevenum toe, wrs volgend jaar weer (met veulen).

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:11

Dus gewoon een witte broek en een wit shirt?
Ik heb alleen geen witte schoenen dus dat zullen dan wel paardrijlaarzen worden :P .

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:23

boeflover schreef:
dion1anouk schreef:
Nou was dat nou Boeflover. Kom op je moet wel km maken he. Je moet iets over hebben voor de hobby. De keuring kan niet altyd in je achtertuin zijn HiHi :)

Amber komt net terug van stal Ysselvliedt haha. Dus ze heeft al genoeg in de trailer km's gemaakt :P
Dit jaar gaan we dan ook niet naar Sevenum toe, wrs volgend jaar weer (met veulen).

ik heb vorig jaar de welshcup in sevenum gereden := ik woon in het uiterste puntje van gelderland vlakbij den bosch :') Was ook een eindje maar het was wel een leuke ervaring ;)

dion1anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:24

Hoi zou ik niet doen paardrijlaarzen je moet schoenen aan doen waar je makkelijk mee kan lopen en rennen hoeven geen witte te zijn! ;)
Djeradalover schreef:
Ik heb alleen geen witte schoenen dus dat zullen dan wel paardrijlaarzen worden :P .

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 16:27

Ollie1 schreef:
Ik kom ook met mijn welsh maar ga wel mennen die dag.

In de tuigponyrubriek?

Ik doe netals vorig jaar weer mee in de tuigpony rubriek, voor de competitie.
Vorig jaar was het daar ook erg gezellig!
Dus wij komen weer met 3 enkelspannen en n dubbelspan die kant op!

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 16:29

dion1anouk schreef:
Hoi zou ik niet doen paardrijlaarzen je moet schoenen aan doen waar je makkelijk mee kan lopen en rennen hoeven geen witte te zijn! ;)
Djeradalover schreef:

Weet je het zeker dat schoenen niet wit hoeven te zijn?
evt. kan je ook zwarte joppers aan?
of paarse gympen ;)

dion1anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:34

Zou geen paarse gympen aan doen maar zwarte jophers kan wel!

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:34

wij komen ook naar de zeeuwse dag, met 2 pony's

een 18 jarig welsh a ruin maar daar gaat mn moeder alleen maar mee mennen en volgens mij niet meedoen in de tuigrubriek :P maar dat weet ik niet eens xD
en ik zelf neem mijn 5 jarige welsh cob merrie mee om aan de hand voor te brengen en bij bestgaande en dressuur mee te rijden. lekker druk dagje hè.

Maar heb er wel erg in dat het niet officieel is voor het stamboek dus het is alleen maar voor de fun want je hebt toch niks aan de resultaten.... :(

Djeradalover

Re: Wie ook naar Vrouwenpolder 27 juni?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 20:03

Ik heb witte schoen nu dus dan ben ik morgen helemaal in het wit hah. inclusief pony met wit halster en touw hihi.

Ben best wel zenuwachtig, ik hoop dat ik niet meteen hoef hihhi.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:25

Zo klaar op stal, pony staat helemaal klaar. Nu naar bed morgen om 5 uur op. We rijden om 6 uur weg!

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:31

slaap zacht en een beetje lief zijn he morgen. Laat je de resultaten nog ff horen?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:50

hey sanne jij ook hier !!!!

Tot morgen he.

Wij rijden om 8 uur weg. is een kleine 45 min rijden. Pony's vanavond lekker gewassen was er weer voor !!

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:45

Bij mij ging het zoo fout, Maar achja, Ik ben weer een ervaring rijker zal ik maar zeggen.

Volgens mij d8 iedereen echt zo van, Wat doen ZIJ hier nou xD.

Jullie hebben me vast wel zien lopen denk ik, Met een bruine welsh jaarling en een bruine shet jaarling, Ik vond het een erg geslaagde dag dat wel:).

Nog in de prijzen gevallen?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:52

nee bij mij ging het ook niet. Ik heb ook geen flauw idee waar ze op letten. 2 jaar geleden stond ferro 3e en nu 1 na laatst. En robijn stond laatst maar hij was wel braaf en daar ging het mij om. Vanaf nu doe ik ook niet meer mee aan de keuring. Ga liever mennen.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 20:39

Maisie schreef:
nee bij mij ging het ook niet. Ik heb ook geen flauw idee waar ze op letten. 2 jaar geleden stond ferro 3e en nu 1 na laatst. En robijn stond laatst maar hij was wel braaf en daar ging het mij om. Vanaf nu doe ik ook niet meer mee aan de keuring. Ga liever mennen.

Ik weet het ook niet echt, Mijn jaarlingetje wilde niet echt stilstaan , misschien dat die jury er 5 seconden naar heeft gekeken en dat was het?

Ik wacht liever totdat mijn pony 3/4 jaar is en dan inrijden en lekker meedoen met de rijdende rubrieken:).

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:55

patrick76 schreef:
slaap zacht en een beetje lief zijn he morgen. Laat je de resultaten nog ff horen?

Was een zeer geslaagde show. Helaas was de kwaliteit niet altijd even hoog. Zeker de pony's die in de achterste gelederen geplaats werden. Voornamelijk pony's in sportconditie en/of van eigenaren met bijna geen keuringservaring.

Daarnaast waren er nog al wat deelnemers die niet op tijd in de ring aanwezig waren, waardoor het een hele lange dag is geworden. Lastig hoor in de gaten houden wanneer je met je pony in de ring moet. :n

We waren zeer tevrede. De leerpunten van vorige week heeft ze goed opgepakt, tevens vond ik dat ik vorige week al 2de geplaatst had moeten worden. Vandaag het woord maar bij de daad gevoegd en de nummer 2 van Hengelo achter ons gelaten.
Hierbij een foto van Vughterheidé's Dreams of Samé in Vrouwenpolder

Afbeelding

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 23:05

toppie Peter.

Sven002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 11:46

Vond het een leuke dag, en zeker met een leuk resultaat naar huis!
op naar houten

dion1anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:16

Voor ons was het ook een hele mooie dag Dion met haar Noukie 1ste met de Leading Rein en de zelfde pony 1ste met bestgaand kleine maat met Jessica erop. Ons sectie C veulen deed het oke veulen kamp. en rerv.sectie kamp. de NWR deed het zelfde jeugkamp en rerv.kamp. Alleen jammer dat onze Grote Cob niet fit was voor het bestgaand moesten we afmelden op de dag zelf kreeg koliek gaat gelukkig nu weer oke met der. Zaterdag proberen we het opnieuw in Houten met der in bestgaand en de welsh cup en natuurlijk ook Dion is dan weer van de partij in de rubriek Leading Rein

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 15:22

Beetje laat, maar voor ons was het ook een leuke dag!
Amber was in de rubriek 4jaar en ouder 3e geplaatst, heel netjes vond ik zelf en ook echt boven verwachting. 's middags in de rijrubrieken was ik echt heel trots op haar. Het was de eerste keer op vreemd terrein dus ik had verwacht dat ze net als 's ochtends heel dribbelig zou zijn en druk, maar ze was zó braaf met de kinderen! Allereerst de leading rein was ze súper braaf. We waren hierbij laatste maar maakt niks uit, Amber was braaf én mijn ruitertje (normaal heel erg bang) was ook nog eens helemaal niet bang geweest zei hij, dus vond dat ook heel erg knap van hem!
Met bestgaand ook weer 3e geplaatst. Jongste ruiter van allemaal dus dat ging nog wel eens een beetje mis (was voor haar ook de eerste keer op wedstrijd), ze ging opeens stappen omdat ze haar beugel kwijt was ofzo, bijna een botsing haha. Maar ook hierin was Amber super braaf en ze heeft echt netjes gereden. Dus ook nu weer trots op allebei.

Verder geen keuringen meer voor ons dit jaar. Wel zitten wedstrijden nog op het programma, als ik zag hoe Amber in vrouwenpolder reageerde kunnen we dat echt wel proberen :D

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:30

Ik heb foto's gemaakt, probeer ze vanavond even te uploaden :)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:45

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:43

mijn veulen Cappuchino was 2e bij de sectie A veulens en ik zou mee hebben gedaan bestgaand grote maat maar helaas kreeg rienne koliek afgelopen zaterdag in Houten wel gereden en mag door naar Kootwijk

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:20

Even een vraagje, er liepen die dag meerdere fotografen rond, weten jullie misschien wie? Op de website staat nog helemaal niets.....

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 23:18

Rhode Thielen van de Vennebos stud heeft vanuit de organisatie foto's gemaakt. Die kun je mailen over de foto's