Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XxSwEeTy schreef:he, missHIS, ik kan je foto's niet vinden bij horses.nl, je bedoeld toch op het forum??
bij nieuwtjes staan maar ene paar berichten, maar niet de jouwe.......... zou je ff voor em willen kijken of doe ik iets verkeerd???
Citaat:Ik vond matterhorn en ohorn ook goed met het springen!
Wat vind je dan van die hengsten Rick?
orri"]
[quote="XxSwEeTy schreef:he, missHIS, ik kan je foto's niet vinden bij horses.nl, je bedoeld toch op het forum??
bij nieuwtjes staan maar ene paar berichten, maar niet de jouwe.......... zou je ff voor em willen kijken of doe ik iets verkeerd???
parouscha"]
[quote="orri"][quote="XxSwEeTy schreef:he, missHIS, ik kan je foto's niet vinden bij horses.nl, je bedoeld toch op het forum??
parouscha schreef:Zat er nu in de moeder ahorn of ohorn
Maare vorig jaar kreeg ik een E-mail van wiep dat hij in het buiteland goedgekeurd werd.
Hij sprak mij vorig jaar ook erg aan!
Hij stond toen in 1 van de boxen tegen de binnenbak, beest ging helemaal uitzijn dak, showen enz.. ze moesten de hele box bedekken zo gek was ie ik
MissHIS"]
[quote="parouscha schreef:Zat er nu in de moeder ahorn of ohorn
Maare vorig jaar kreeg ik een E-mail van wiep dat hij in het buiteland goedgekeurd werd.
Hij sprak mij vorig jaar ook erg aan!
Hij stond toen in 1 van de boxen tegen de binnenbak, beest ging helemaal uitzijn dak, showen enz.. ze moesten de hele box bedekken zo gek was ie ik
xtvax schreef:Ben geweest speciaal voor de jonge hengsten. Silverston sprong goed, maar inderdaad geen uitstraling. Sydney vond ik nog het beste springen, alhoewel ik dat qua uitstraling ook niet echt wat vind. Sheraton sprong het minste van de 3, maar had absoluut de beste en mooiste uitstraling met daarbij goede gangen. Maar deze was erg afgeleid.
Lovely schreef:Wat vonden we dan van Pacific??