heeeeeel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. verwijd jezelf niets! Ik wil ook even zeggen dat ik het super dapper en goed vind dat je haar hebt laten gaan en haar leven geen seconde gerekt hebt voor jezelf! Dat getuigt in mijn ogen van echte liefde! Nogmaals heel veel sterkte en knuffel fijn met je merrie
Ach sas kan er nog steeds niet met droge ogen naar kijken We gaan er morgen een topdag van maken met haar en chuckie en dan krijgt ze een miljoen knuffels want die verdient ze
TinkerTom
Geplaatst: 22-05-09 13:56
Het is zo niet eerlijk!!
Ik zou voor foto 1 gaan, toen ik deze zag vond ik het net een elfenpaardje....net een engeltje
Chantal1973
Geplaatst: 22-05-09 14:49
Wat was ze MOOI! Leven zit soms raar in elkaar. Jullie die alles doen om alles goed te laten verlopen en hier in de buurt een veulen met graat magere merrie en minimale verzorging gaat alles goed. Sometimes lifes sucks. Nogmaals sterkte en fijn dat het goed gaat met de merrie. Foto's zijn allemaal geweldig. Misschien er eentje pakken waar moeders en dochter helemaal op staan en samen rond crossen.
Ach wat vreselijk zeg. Heb het niet droog gehouden tijdens het lezen van je verhaal! Wat heb je vreselijk moedig gehandeld door haar leven niet meer te rekken. Heel veel sterkte!!!
ZusJacobs
Geplaatst: 22-05-09 15:43
Joh ik zou ze allemaal uitvergroten, wat een PRACHT beestje! Zo zonde dat ze is overleden.. Heel veel sterkte met dit grote verlies, gelukkig heeft mama het nu weer goed. Nogmaals sterkte!
wat een zonde dat zn mooie beestje de wereld niet mag ondekken. zo oneerlijk zoals jij omschrijft in je verhaal dat ze het geweldig vind om moeder te zijn straalt ook van de foto's af. heel veel sterkte