Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fox16 schreef:karrimh ik heb nog een vraagje aan je ik heb dus ook een arabier maar ze is echt supergeschikt voor endurance mij lijkt het endurance rijden ook wel leuk. maar waar ik het meeste uitdaging in zie is sgw maar kwa springen komt ze daar nooit ver in ( want ze is geen springtalentje ). dus daarom wou ik eigelijk eerst gewoon dressuur rijden bij de pony,s nu ik het nog mag. en daarna zou ik haar mischien moeten verkopen en voor ander paard gaan. of er een geschikt veulen mee fokken bijv met een engels volbloed of een kwpn springhengst of er een bijkopen. maar ze is nu 12 maar ik vind het eigelijk zonde om haar niet in de endurance sport uit te brengen of mischien een combinatie daarin want ik kan haar eigelijk niet meer missen. ik hoop dat je wat advies voor me hebt of iemand anders hier alvast bedankt !!!

fox16 schreef:anais 96 ik denk dat ze daarmee bedoelt lekker buiten rijden met soms een klein sprongetje tussen door ofzo.
als ik het verkeerd heb corrigeer me dan maar.
...veel natuurlijke sprongen en ook regelmatig een speed [voluit] er tussendoor maar ook veel dressuurmatig trainen , dat vinden 'we' fijner in het bos maar soms moet je een rijbak in ...soms
....