Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
s0173957 schreef:Ah Jan, elle pa zal ook wel in de wolken zijn, hem kennende
En wij zitten hier nog maar te wachten

Cute schreef:Ja de Flemmingh is drachtig van Special-D (die heb jij mij nog aangeraden!) en de San Remo is drachtig van Vivaldi (zie onderschrift).
We wachten met spanning af...

Sjoert schreef:Van harte Jan!
De schimmel is een dochter van de Bismarck? Of ben ik in de war?
Cute schreef:Hoe is die Special D (Zip Appeal?) van jullie eigenlijk uitgegroeid en hoe groot is die geworden? Ik kan me nog herinneren dat dat een chique veulentje was met een opvallend mooi hoofdje.
Is die nog in jullie bezit?

s0173957 schreef:Tequila is uitgerekend tegen nu zondag, maar 't zou me verbazen moest ze zo lang nog staan, ze dot verdomd hard voort voor de moment!
En voor zo'n pittig ding is ze enorm tam, ze ziet af van hare dikke buik
Waar was de merrie nu weer dragend van?VValar schreef:Wat een chique ding zeg. Ben sowieso al fan van Rousseau en ik zie veel knappe dieren van hem rondlopen. Ben benieuwd naar foto's als deze wat ouder is.
Kreeg jij nou ook geen Sir Donnerhall dit jaar?
s0173957 schreef:Wij verwachten een Daddy Cool (Don Davidoff x Calido x Sandro).
En Jan, ivm de Zip is 'een beetje stoer in het werk' idd de correcte benaming! Hoe gaat het nu tegenwoordig met de Jef op z'n rug?
Maar hij is echt wel een prachtig prachtig beestje, z'n hoofdje is echt eentje om in te kaderen, echt prachtig! Knappe gespierde billen, alles mooi in proportie, als je een knap paard zoekt: foto bekijken van Zip!
s0173957 schreef:Wij verwachten een Daddy Cool (Don Davidoff x Calido x Sandro).
Cute schreef:Ik word nu wel nieuwsgierig!
Jan, ga eens snel fotos maken van Zip...
s0173957 schreef:De merrie doet op haar gemakje verder, is precies eventjes stilgevallen nu...
In de week had ze wel geweldige krampen, in de wei ging opeens het birth-alarm af en lag ze plat te kreunen en te zuchten en naar haar buik te kijken. Heeft daar zo'n 5 min gelegen, is dan recht gaan liggen en beginnen verder grazen, dus wisten we helemaal zeker dat het geen koliek ofzo was, alleen het veulen dat lastig aan het doen was

Jan_VT schreef:s0173957 schreef:De merrie doet op haar gemakje verder, is precies eventjes stilgevallen nu...
In de week had ze wel geweldige krampen, in de wei ging opeens het birth-alarm af en lag ze plat te kreunen en te zuchten en naar haar buik te kijken. Heeft daar zo'n 5 min gelegen, is dan recht gaan liggen en beginnen verder grazen, dus wisten we helemaal zeker dat het geen koliek ofzo was, alleen het veulen dat lastig aan het doen was
Nou.. dat lijkt alsof het niet te lang meer zal duren. Zo was het bij ons ook. Je houdt ons toch op de hoogte he?
Ik had graag wat foto's genomen dit weekend van Epilotte, maar baasje ligt met de griep in bed...
we wachten geduldig af....