caspar2007 schreef:ik vind het ook heel vreemd.
en ik zal eerlijk zeggen dat ik ook wel baalde hoor.
was voor mij geen rede om de koop ongedaan te maken.
caspar is echt geweldig ik ben zo gek met hem
maar wat wil je als je hem al vanaf dag 1 in handen heb en verzorg?
het is echt een heel lief dier
alleen al een beetje aan de flinke kant voor zijn 2 jaar
Nou ja, paard veranderd ook niet door wat hij in het papier zet natuurlijk, bont is bont, als je hem verkoopt dan verkoop je hem ook als bonte want gewoon bruin is ie iig niet.
Maar het is idd wel vreemd van die man, als hij nou effen ouders zou hebben kan ik het me ergens ver weg nog voorstellen maar dan nog blijft het vreemd. Misschien vind hij dat het 'etiket' bont alleen op 'mooie' bonten geplakt mag worden? Dan zou hij de mama ook al omschrijven als een witte met bruine vlekken (als we elk paard met een vlekje bont moeten gaan noemen) 
@Lia; wat jij 'even vergeet' is dat het bij Geldersen vrijwel altijd om Sabino gaat met (vaak) effen ouders
(of zo'n klein buikvlekje)
Overigens is Sabino ook iets van de laatste tijd, heb dat nog nooit in een paspoort genoemd zien worden. Maar wij hebben ook een minimale sabino gehad, hoge witte benen, brede bles, onderlipvlek en vlek op de singel die van opzij bijna niet te zien is, die stond als bruin in zijn papier en de vlek onder de buik werd niet eens genoemd wat dubbel fout is want hij was zweetvos en niet bruin. Dus zo zie je maar; schetsers zijn ook maar mensen (en hebben blijkbaar niet altijd zin om goed te kijken/schrijven)