Reclamo verkocht ** Reclamo weer terug in Drenthe. Wat nu

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 13:43

Barrye, fijn dat hij nu bij jouw staat, je kent het ras en je kent hem nog van vroeger. Meer in zijn waarde kan hij niet gelaten worden.

Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dat jullie nog jaren plezier van hem kunnen hebben. Een fijn leerpaard zal hij zeker zijn en dat is ook leuk voor hem, gewoon een gezellig easy leventje..

Veel plezier.

Sientje

Re: Reclamo verkocht ** Reclamo weer terug in Drenthe. Wat nu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:21

Ik heb alle topics gevolgd en kan alleen maar zeggen: supergefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. En wat goed dat je hem op MP hebt weten te vinden zeg!!! Ik hoop dat hij nog wat verder tot rust komt, dan heb je er ongetwijfeld een fantastisch leerpaard aan!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:27

Super! Meer kan ik er niet van zeggen :) +:)+

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:45

Had het toevallig vorige week nog met Sonja over hem gehad; Fijn dat Reclamo weer een vast plekkie heeft *\o/*
Dat ie nog vele jaren als "stagebegeleider" mag dienen :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 23:22

Fijn dat hij weer een plekje heeft :j Veel plezier met dit boktbekende paard!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 14:27

super dat hij weer een plekje heeft. hoop dat dit nu zijn laatste plekje gaat worden, maar volgens mij komt dat wel goed.
ben ook een oude bekende van reclamo, dus als ik ooit eens in de buurt ben kom ik zeker even langswippen!

DemoneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:04

Als ik van de week tijd heb kom ik wel eventjes foto's maken! :D

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:09

beste mensen , hier even een berichtje van joke
Helaas stond ik dus gewoon op straat met mijn dochter en kon hem niet houden!!! , ik heb vanessa gebeld die ook wat handelt maar haar gevraagd hem op te vangen en voor een goed thuis te zorgen aangezien ik dat niet meer kon bieden , vervolgens heb ik van haar 500 euro gekregen voor een van de dierenartsrekeningen die nog open stonden , dus graag beste mensen , dit is toch geen handel!!! IK HEB HEM MEER DOOD DAN LEVEND AANGESCHAFT VOOR 1000 EN 3000 ONKOSTEN GEMAAKT alles uit liefde voor hem , en ja ook ik ben blij dat ie een goed plekje heeft dat nerveuze was bij mij ook de eerste week maar mijn dochter van 7 kon er keurig een proefje me rijden , dus is hij ideaal voor de stagaires , en ik hoop dat ze heel lang plezier van hem zullen hebben!!! , dat vanessa hem op mp heeft gezet wist ik overigens niet wel had ze mij beloofd dat ie aleen naar een goed thuis zou gaan , en daar heeft ze zich aan gehouden!!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:19

Lieve mensen, toch fijn dat Reclamo zo goed terecht is gekomen. Ik hoop dat jullie een goeie leermeester aan hem hebben.
Joke, ook voor jouw petje af, zonder jou was er vast niets meer van hem terecht gekomen. Jammer dat je hem weg moest doen, maar de omstandigheden waren nu eenmaal niet anders. Ben blij dat hij goed terecht komt nu en ik ben ook erg benieuwd naar foto's :D Veel plezier met hem :D

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:16

Reclamo heeft nu zeker wel een goed thuis gevonden!
Ik heb gisteren op hem gereden :D en hij is echt leuk!
Tuurlijk nog wennen voor hem en voor mij.
Ik ben blij dat hij zo is opgeknapt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 18:59

Joke, trek het je niet aan, je hebt genoeg sores aan je kop en genoeg te regelen wat ook een kwak geld gaat kosten. Voor jouw was dat een uitweg met beste weten en willen.

Dat dat meisje hem op MP zet is iets wat vaak genoeg gebeurd en helaas is dit nu ook bij jouw zo gebeurd. S*hit happens. Ook in bange tijden kan je je beste vrienden niet altijd vertrouwen, helaas ken ik genoeg verhalen van mensen die in nood waren met hun paarden en dat hun beste kennissen, vrienden en buren "wel even zouden helpen", helaas in die gevallen allemaal met ook even een slaatje slaan uit de situatie.

En al zou je 3000 voor Reclamo hebben gekregen, helemaal jouw goed recht, hij was jouw paard!

Jij hebt hem toen gered uit de dood en helemaal opgeknapt. Niemand wenst jouw deze situatie toe, maar keuzes moeten er gemaakt worden in onverwachte nare tijden en dat snapt iedereen. Sterkte met het op pijl brengen van je leven. :(:)

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:55

@Barrye

bedankt dat je Reclamo een fijn thuis wilt bieden

geef de stoere man wat tijd om te wennen,...

* eindelijk weer eens een goed bericht,dat scheelt weer nachten meedenken voor een oplossing*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:59

stal_kuiper schreef:
beste mensen , hier even een berichtje van joke
Helaas stond ik dus gewoon op straat met mijn dochter en kon hem niet houden!!! , ik heb vanessa gebeld die ook wat handelt maar haar gevraagd hem op te vangen en voor een goed thuis te zorgen aangezien ik dat niet meer kon bieden , vervolgens heb ik van haar 500 euro gekregen voor een van de dierenartsrekeningen die nog open stonden , dus graag beste mensen , dit is toch geen handel!!! IK HEB HEM MEER DOOD DAN LEVEND AANGESCHAFT VOOR 1000 EN 3000 ONKOSTEN GEMAAKT alles uit liefde voor hem , en ja ook ik ben blij dat ie een goed plekje heeft dat nerveuze was bij mij ook de eerste week maar mijn dochter van 7 kon er keurig een proefje me rijden , dus is hij ideaal voor de stagaires , en ik hoop dat ze heel lang plezier van hem zullen hebben!!! , dat vanessa hem op mp heeft gezet wist ik overigens niet wel had ze mij beloofd dat ie aleen naar een goed thuis zou gaan , en daar heeft ze zich aan gehouden!!

Is goed meis............. maak je niet druk :) zorg nou maar eerst voor jezelf en je dochter, peerd is goed terecht gekomen......... en wat de wereld denkt te moeten vertellen over je, moet je lekker naast je neerleggen....... is nul intressant..

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:58

thanx , ik ben gewoon blij dat het goed gaat met hem , ik heb zijn niuewe eigenaar vandaag nog gesproken tot mijn telefoon het begaf...

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 23:03

Tja, telefoons. Wij vrouwen zullen wel te lang kletsen.

Ik geloof dat we het gezellig moeten houden en het verleden laten rusten. Het andere topic is daarom ook gesloten.

Reclamo heeft gisteren zijn eerste ritje gehad met Gea, hier van bokt. Zij heeft er veel zin in om hem regelmatig wat te rijden en te vertroetelen.

Ik moet zeggen het zag er de eerste keer gelijk al super leuk en relaxt uit. Dit wordt vast een goede combi..

Reclamo had bij het vorige adres direct een merrie gedekt bij aankomst, zijn 3e dit jaar. Waarschijnlijk heeft hij gedacht dat hij hier in het paarden-Walhalla kwam, met al die luchtjes van merries en dekhengsten. Hij dacht vast dat er al weer een leuke meid voor hem uit een stal getrokken zou worden: niet dus. Daar is hij nu ook wel achter gekomen. Als hengst op leeftijd moet je daar dus ook even aan wennen.

De rust is aardig weer gekeerd, het hele hongerige gaat er wat van af. Begint minder kuil naar binen te slokken. Hij begint wat meer verzadigd te raken, gaat de tijd nemen om van zijn eten "te genieten" Gelukkig, want dan beginnen ze meestal met groeien. Wat kilo's erbij kan hij nog wel gebruiken.

Ik moet een weekje voor de zaak naar buitenland. Gea en Mariska zullen vast goed op hem passen. Wie weet kunnen we later deze maand een paar leuke foto's van hem nemen. Er is vast iemand te vinden die ze op bokt wil zetten.

sannepakito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:26

ik volg het Reclamo gebeuren ook vanaf t begin hier, en heb zelfs ook gereageerd op de advertentie op mp.
Ben blij dat t prachtige paardje nu een goed, bllijvend, tehuis heeft.
Ik ben geregeld daar in de buurt, zondag zelfs, misschien kan ik dan even langsgaan (als t daar kan) om foto's te maken van t mooie knulletje...

marisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:58

ik ben stagiare daar bij vlietstede, waar reclamo nu staat
hij maakt het nu gelukkig weer goed, hij begint al weer wat dikker te worden..
ik longeer hem nu regelmatig, zodat hij weer wat spieren gaat opbouwen.. hij vind het longeren zelf ook heel leuk, hij loopt dan constant met z'n oortjes naar voren gericht..
hij begint zich steeds meer op zijn gemak te voelen hier op stal *D

Laszlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:02

Hoi,

Ik heb nog niet gereageerd, maar wel helemaal gevolgd...
Samen met Joke ben ik Reclamo gaan halen toen hij er zo slecht bij stond. We wisten niet of hij het zou overleven, de reis...
Samen met Monty, de lippizaner hebben ze het echt super bij Joke gehad. Vanaf het begin was ik erbij.
Monty was het die mijn hart wist te stelen, maar Reclamo is ook zeker super!
Ik hoop ze ooit nog eens te zien!

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 21:40

@ barrye , fijn dat je mij op de hoogte houd hoe het gaat met reclamo , wacht maar , over een paar weken weet je wat ik bedoel met het feit dat hij zo speciaal is , ik ben blij dat hij nu bij jullie staat , ik weet dat hij het goed heeft getroffen en heb een grote zorg minder , zodra hier alles weer een beetje op peil is , hoop ik een keertje met mijn dochtertje langs te mogen komen ze zou hem graag nog eens zien
groetjes joke

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:27

Het is fijn dat hij nu dan hopenlijk een blijvend thuis met rust krijgt.
Ik vind het wel een schand dat naar alle dingen die deze schitterende vent voor verschillende mensen heeft gedaan op deze manier van hand naar hand is gegaan, dat niemand uit zijn verleden hem meer wilde hebben!

Ik vind het goed wat Joke voor hem heeft gedaan, jammer dat het zo is gelopen maar nu staat hij goed, ben erg benieuwd naar de foto's!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:33

Loes'sCorner schreef:
dat niemand uit zijn verleden hem meer wilde hebben!

dat is niet helemaal waar he...
volgens mij was het zo dat ton en aletta de zorg best op zich hadden willen nemen, maar dat ze geen plaats meer hadden. ze kunnen niet zomaar een extra stal uit de grond toveren natuurlijk...
en voor moravita heeft reclamo volgens mij bij de woeste hoeve gestaan. zulke grote stallen hebben nou eenmaal niet zomaar altijd even plek voor een paard. en dan is een hengst ook nog moeilijker te stallen dan bijvoorbeeld een merrie...

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 00:10

A la minute hadden wij inderdaad geen plek. Wel hebben we direkt aangeboden zo snel mogelijk een plek te creeeren. Na enkele dagen was dit niet meer nodig en samen hadden we een goed blijvend tehuis voor hem gevonden. Weten jullie nog de enorme stroom mensen die hem een tehuis aanboden? Op dat moment had Joke echter besloten om hem te houden... Nu het verhaal weer veranderd is ben ik blij dat hij op de huidige plek staat. Voor de aankoop hebben we uiteraard contact gehad met zijn nieuwe eigenaresse. Niet met Joke.

Misschien moeten we nu stoppen met elke keer terug te gaan. Joke heeft geweldig werk verricht door hem daar weg te halen. Echt honderden lieve Bokkers hebben aangeboden te helpen. Soms gaan dingen anders dan een ieder zich wenst.

Het is natuurlijk niet zo gemakkelijk voor een hengst om eerst helemaal opgekalefaterd te worden, dan te dekken... en dan weer te verhuizen. Gelukkig heeft hij nu de rust gevonden en komt hij weer aan, is rustiger en lijkt zich happy te voelen. Nu ook maar eens weer hulde aan het nieuwe adres! Zullen we het daar bij laten?

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 10:00

Vandaag of morgen zal nog iemand foto's plaatsen op dit topic van Reclamo.

Misschien kunnen we dit dan als happy-end gaan beschouwen en het verleden maar laten rusten.

Er zijn vast nog genoeg andere verwaarloosde paarden die jullie aandacht nodig hebben.

Reclamo voelt zich weer happy zo als jullie op de foto's kunnen zien. Hij groeit weer goed, is niet meer hysterisch op iedere merrie die hij denkt te ontdekken. De stagaires zijn gek met hem.

Je kunt hem altijd eens komen bezoeken in Hollandscheveld.. Of wellicht kom je eens stage lopen en mag je hem een poosje verzorgen, rijden enz.

Evaline

"Vlietstede"

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:02

Ik zit het hele topic zo is door te lezen, en ik zeg voor alle partijen.. GOED WERK +:)+
Ik heb een poosje bij vlietstede stage gelopen en weet zeker dat Reclamo het daar heerlijk gaat hebben!
Ben benieuwd naar een foto van hem.

Evaline en stagiaires, veel plezier met hem!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:04

geweldig om te lezen dat hij nu zn laatste plekkie heefd en dat hij flink in de watten gelegt gaat worden.
Hel veel plezier en succes met hem