Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Veel plezier met dit boktbekende paard!
Veel plezier met hem
stal_kuiper schreef:beste mensen , hier even een berichtje van joke
Helaas stond ik dus gewoon op straat met mijn dochter en kon hem niet houden!!! , ik heb vanessa gebeld die ook wat handelt maar haar gevraagd hem op te vangen en voor een goed thuis te zorgen aangezien ik dat niet meer kon bieden , vervolgens heb ik van haar 500 euro gekregen voor een van de dierenartsrekeningen die nog open stonden , dus graag beste mensen , dit is toch geen handel!!! IK HEB HEM MEER DOOD DAN LEVEND AANGESCHAFT VOOR 1000 EN 3000 ONKOSTEN GEMAAKT alles uit liefde voor hem , en ja ook ik ben blij dat ie een goed plekje heeft dat nerveuze was bij mij ook de eerste week maar mijn dochter van 7 kon er keurig een proefje me rijden , dus is hij ideaal voor de stagaires , en ik hoop dat ze heel lang plezier van hem zullen hebben!!! , dat vanessa hem op mp heeft gezet wist ik overigens niet wel had ze mij beloofd dat ie aleen naar een goed thuis zou gaan , en daar heeft ze zich aan gehouden!!
zorg nou maar eerst voor jezelf en je dochter, peerd is goed terecht gekomen......... en wat de wereld denkt te moeten vertellen over je, moet je lekker naast je neerleggen....... is nul intressant..
Loes'sCorner schreef:dat niemand uit zijn verleden hem meer wilde hebben!