Wat een gaaf veulen zeg.. Ben benieuwd naar meer foto's!!Heel veel plezier met dit veulen en een leuke naam
Yep "You did it again "Hoe krijg je het voor elkaar om een zwarte uit een vosmerrie met een bruine vader te krijgen Hoe is het met de mooie oscar's?
Wat een super gaaf chique veulen zeg!! En zwart ook nog, helemaal apart! Kan niet anders dan dat dit veulen super moet lopen!
Citaat:Hoe krijg je het voor elkaar om een zwarte uit een vosmerrie met een bruine vader te krijgenik nie weet nie
Gefeliciteerd!Ziet er goed uit! Een zwarte had je toch wel als laatste verwacht? Nogmaals Armani komend jaar?Succes met de laatste 2...
landrover schreef:@Ellen_vs Hoe is de volle zus van Armani (groot) Ze is mooi hoog op de benen en flink aan de maat inderdaad .Naar ons idee wel chiquer dan haar broer, iets meer Jazz.
Hoe kan die nou zwart zijn????? Leuk ding hoor! Ik neem aan dat moeder Mylottie verwant is aan Pylottie?? (ik ben een enorme Pylottie fan)
Citaat:Ik neem aan dat moeder Mylottie verwant is aan Pylottie klopt Pylottie is Jazz x Hylottie en Mylottie is Houston x Hylottie
Dus Hylottie is de Samber?Ik ben zoooo fan van Pylottie, wat een merrie zeg. Als ik de loterij win neem ik haar mee.