Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

opisop_shop schreef:Misschien kun jij je beter sowieso even verdiepen in het aanschaffen van een eerste eigen paard. Een haflinger is niet duurder of goedkoper qua stallingskosten, enting, wormenspuit of bekappen.
Oftewel: voor mijn haflinger sta ik als paard in pension, krijgt iedere 8weken ontworming, iedere 8 weken normaal bekapt, ieder jaar de tandarts en evt. ostheopaat en ieder jaar zijn enting. Er zijn veel topics te vinden waarin gevraagd wordt wat de maandelijkse kosten zijn voor een eigen paard/pony, zoek die anders eens op en lees wat daar instaat.
Sanne_94 schreef:opisop_shop schreef:Misschien kun jij je beter sowieso even verdiepen in het aanschaffen van een eerste eigen paard. Een haflinger is niet duurder of goedkoper qua stallingskosten, enting, wormenspuit of bekappen.
Oftewel: voor mijn haflinger sta ik als paard in pension, krijgt iedere 8weken ontworming, iedere 8 weken normaal bekapt, ieder jaar de tandarts en evt. ostheopaat en ieder jaar zijn enting. Er zijn veel topics te vinden waarin gevraagd wordt wat de maandelijkse kosten zijn voor een eigen paard/pony, zoek die anders eens op en lees wat daar instaat.
Ik heb me al heel erg verdiept in het aanschaffen van een eigen paard,daarom maak ik ook deze blog snap je? en bij ons op stal is een stal voor een E-pony (niet veel) goedkoper dan een stal voor een paard.