Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
janderegelaa schreef:In dit geval dus niet. Ik durf er een weddenschap op af te sluiten dat dit veulen een andere vader heeft.
Ik heb al een DNA onderzoek laten doen en de vader is idd James Bont Junior, dus dat is al zeker.

janderegelaa schreef:Heb je ook meteen op de tobiano factor laten testen? Dat kan met dezelfde pluk haren.
suffie schreef:janderegelaa schreef:Heb je ook meteen op de tobiano factor laten testen? Dat kan met dezelfde pluk haren.
Dat heb ik niet gedaan, omdat ik de kosten daarvoor te hoog vind. Mijn veulen wordt er niet meer bont door. Deze test vind ik persoonlijk meer iets voor de eigenaar en de HH. Omdat iemand anders ook heel graag bij James zou willen dekken heeft zij de kosten voor haar rekening genomen van dit onderzoek, dus ik wacht af. Zelf heb ik de merrie nu bij een andere hengst gehad, want ik wil eerst de andere veulens zien die nog geboren moeten worden. Misschien dat ik dan volgend jaar nog een keer terugdek.