[KG]Welke kleur krijgt mijn veulen (tobiano x koffievos)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 17:24

De "2 witte achterbenen, 2 witte voorvoeten" zoals aangemeld zijn niet zichtbaar op de foto's. Misschien het plaatsen van een foto van het veulen waarbij zijn 4 benen te zien zijn meer duidelijkheid geven? Een duidelijke foto van zijn gehele onderbuik is ook nodig om het sabino richting te verklaren.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 18:28

janderegelaa schreef:
In dit geval dus niet. Ik durf er een weddenschap op af te sluiten dat dit veulen een andere vader heeft.

Dat wil ik wel met je doen, want ik weet de uitslag namelijk al :P Ik heb al een DNA onderzoek laten doen en de vader is idd James Bont Junior, dus dat is al zeker.

Jupiter met Wiske:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: [KG]Welke kleur krijgt mijn veulen (tobiano x koffievos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:32

Heb je ook meteen op de tobiano factor laten testen? Dat kan met dezelfde pluk haren.

Vorstin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 12:05

Even een stipje.

(ik dek voorlopig niet bij James Jr :n )

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 12:09

janderegelaa schreef:
Heb je ook meteen op de tobiano factor laten testen? Dat kan met dezelfde pluk haren.

Dat heb ik niet gedaan, omdat ik de kosten daarvoor te hoog vind. Mijn veulen wordt er niet meer bont door. Deze test vind ik persoonlijk meer iets voor de eigenaar en de HH. Omdat iemand anders ook heel graag bij James zou willen dekken heeft zij de kosten voor haar rekening genomen van dit onderzoek, dus ik wacht af. Zelf heb ik de merrie nu bij een andere hengst gehad, want ik wil eerst de andere veulens zien die nog geboren moeten worden. Misschien dat ik dan volgend jaar nog een keer terugdek.

Vorstin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 12:13

suffie schreef:
janderegelaa schreef:

Dat heb ik niet gedaan, omdat ik de kosten daarvoor te hoog vind. Mijn veulen wordt er niet meer bont door. Deze test vind ik persoonlijk meer iets voor de eigenaar en de HH. Omdat iemand anders ook heel graag bij James zou willen dekken heeft zij de kosten voor haar rekening genomen van dit onderzoek, dus ik wacht af. Zelf heb ik de merrie nu bij een andere hengst gehad, want ik wil eerst de andere veulens zien die nog geboren moeten worden. Misschien dat ik dan volgend jaar nog een keer terugdek.

Da's heel netjes van die fokster, al is dit voor de rekening van de HH, als je het mij vraagt. Hou je ons hier op de hoogte van de uitslag? En zijn er ERGENS wel bonte veulens van hem geboren inmiddels???? (moet Hofs toch weten??)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 12:15

Vorstin schreef:
En zijn er ERGENS wel bonte veulens van hem geboren inmiddels???? (moet Hofs toch weten??)
En wat voor bontpatroon hadden de moeders hiervan ??

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 17:43

Voor zover ik weet komen de volgende veulens pas eind mei, ook uit effen en bonte merries.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 17:48

jeetje, deze junior was ook mijn keus voor in de toekomst.
Gelukkig een gezond veulen, het allerbelangrijkste,maar zou toch wel even met mijn ogen knipperen. je zou echt een bonte verwachten.

Vorstin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:58

Is er al nieuws over de tweede test (Tobiano) Suffie?